چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

خبر مهم برای دانش آموزان؛ سازمان سنجش مسئول برگزاری امتحانات نهایی آموزش و پرورش شد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
خبر مهم برای دانش آموزان؛ سازمان سنجش مسئول برگزاری امتحانات نهایی آموزش و پرورش شد

آزمون‌های نهایی دانش آموزان به سازمان جدید سنجش واگذار می‌شود رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تمامی آزمون‌های سراسری از آزمون‌های نهایی آموزش و پرورش تا ورودی دانشگاه‌ها، استخدامی و صلاحیت حرفه‌ای به این سازمان‌ها واگذار می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ عبدالرسول پورعباس، رییس سازمان سنجش آموزش کشور، در همایش ملی تبیین ابعاد اجرایی و حفاظتی نوبت اول آزمون سراسری 1403 که در محل سازمان...

رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تمامی آزمون‌های سراسری از آزمون‌های نهایی آموزش و پرورش تا ورودی دانشگاه‌ها، استخدامی و صلاحیت حرفه‌ای به این سازمان‌ها واگذار می‌شود.

به گزارش عرشه آنلاین؛ عبدالرسول پورعباس، رییس سازمان سنجش آموزش کشور، در همایش ملی تبیین ابعاد اجرایی و حفاظتی نوبت اول آزمون سراسری 1403 که در محل سازمان پژوهش های علمی صنعتی ایران در حال برگزاری است، گفت: اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور تصویب شد و توسط رییس جمهور توشیح و امضا شد و ابلاغ شده است.

معاون وزیر علوم خاطرنشان کرد: قرار شده است اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور بعد از نوبت اول کنکور سراسری 1403 ابلاغ شود.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

خبر مهم برای دانش آموزان؛ سازمان سنجش مسئول برگزاری امتحانات نهایی آموزش و پرورش شد 2