جمعه 30 شهریور 1403

خداحافظی ستاره سابق رئال با ستاره جدید رئال / پیام حکیمی برای امباپه: دوستت دارم داداش!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خداحافظی ستاره سابق رئال با ستاره جدید رئال / پیام حکیمی برای امباپه: دوستت دارم داداش!

اشرف حکیمی، همبازی سابق کیلیان امباپه و دوست صیمیمی او در آستانه پیوستن کیلیان به رئال مادرید در پیامی با او خداحافظی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه تا ساعاتی دیگر رسما بازیکن رئال مادرید خواهد شد. به این ترتیب سالها حضور او در پاری سن ژرمن به پایان رسیده و ستاره فرانسوی دوره جدیدی از زندگی فوتبالی‌اش را آغاز خواهد کرد.

کمتر کسی در دنیای فوتبال به اندازه اشرف حکیمی به امباپه نزدیک بوده است. سالها بازی کردن در پاریس باعث شد این ستاره مراکشی و ستاره فرانسوی به صمیمی‌ترین دوست‌های یکدیگر تبدیل شوند. رفاقت حکیمی و امباپه را می‌توان به دوستی نزدیک لیونل مسی و لوئیس سوارز که از زمان همبازی بودن آنها در بارسا شکل گرفت تشبیه کرد.

اشرف حکیمی در آستانه اعلام رسمی پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید با انتشار متنی در اینستاگرام با امباپه خداحافظی کرد.

حکیمی در این متن نوشت:" به خاطر همه چیز ممنون. دلم برایت تنگ می‌شود برادر. دوستت دارم". حکیمی در کنار این متن در صفحه اینستاگرامش تصویری منتشر کرد که او را در کنار کیلیان امباپه، با پیراهن پاری سن ژرمن نشان می‌دهد.

حکیمی تابستان 2021 از اینتر به پاری سن ژرمن پیوست و به مدت سه فصل در این تیم با امباپه همبازی بود. جالب اینجا است که حکیمی محصول آکادمی رئال مادرید است و فوتبالش را با این تیم آغاز کرده. تیمی که به زودی با آغوش باز از دوست صمیمی او استقبال خواهد کرد.

خداحافظی ستاره سابق رئال با ستاره جدید رئال / پیام حکیمی برای امباپه: دوستت دارم داداش! 2
خداحافظی ستاره سابق رئال با ستاره جدید رئال / پیام حکیمی برای امباپه: دوستت دارم داداش! 3