دوشنبه 28 خرداد 1403

خداحافظی ستاره لورکوزن وسط جشن قهرمانی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خداحافظی ستاره لورکوزن وسط جشن قهرمانی

یوسیپ استانیسیچ، ستاره بایر لورکوزن، با این باشگاه خداحافظی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در جریان مراسم جشن قهرمانی دوگانه بایر لورکوزن در ورزشگاه بای‌آرنا، یوسیپ استانیسیچ در این فصل به‌صورت قرضی از بایرن مونیخ در تیم ژابی آلونسو بازی کرد، از هواداران خداحافظی کرد.

استانیسیچ یکی از بهترین بازیکنان بایر لورکوزن در فصلی بود که آنها بدون شکست قهرمانی بوندسلیگا را به‌دست آوردند و علیرغم اینکه در فینال لیگ اروپا برابر آتالانتا شکست خوردند، اما شنبه‌شب توانستند کایزرسلاترن را در فینال جام حذفی ببرند و دومین جام فصل را هم کسب کنند.

با این حال قرارداد قرضی ستاره کروات در پایان این فصل به پایان می‌رسد و او باید به بایرن مونیخ برگردد. هنوز مشخص نیست که باواریایی‌ها قصد دارند او را حفظ کنند، مجددا قرض بدهند و یا در لیست فروش بگذارند.

در جریان مراسم قهرمانی امشب باشگاه لورکوزن در بای‌آرنا، وقتی نام استانیسیچ توسط گوینده خوانده شد، او برای هواداران دست تکان داد و برخی هم برای او سرود خداحافظی خواندند. با این حال گوینده ورزشگاه گفت:«ما فعلا با او خداحافظی می‌کنیم و سپس خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد‌.»

خود بازیکن در این فصل بارها ابراز امیدواری کرده که در نهایت در بایر لورکوزن بماند و باشگاه نیز تمایل دارد ستاره 24 ساله را حفظ کند اما همه چیز به بایرن مونیخ بستگی دارد.

خداحافظی ستاره لورکوزن وسط جشن قهرمانی 2