دوشنبه 18 تیر 1403

خداحافظی طارمی با پورتو، سلام بر اینتر!

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع
خداحافظی طارمی با پورتو، سلام بر اینتر!

دوران حضور مهدی طارمی در پورتو رسما به پایان رسید. مهاجم ایرانی با انتشار پستی احساسی به زبان پرتغالی و قرار دادن 10 تصویر از بهترین لحظاتش در لباس این تیم، از مربیان، هم تیمی ها و هوادارن خداحافظی کرده و بابت زحمات و تشویق های آنها در این مدت، از همگی تشکر کرده است.

به گزارش ورزش‌سه، مهاجم بوشهری که قرار است به فوتبالش در لباس اینتر ادامه دهد، به دوران چهار ساله حضورش در لباس پورتو پایان داد و یک متن طولانی و احساسی در این خصوص نوشت که در زیر می خوانیم: طارمی در ابتدای این پست نوشته است:

متأسفانه، آخرین فصل حضورم در پورتو به پایان می‌رسد، می‌خواهم از مربیان، هم‌تیمی‌ها و همه اعضای کادر پورتو برای تلاش‌های بی‌وقفه‌شان تشکر کنم.

او سپس طرفداران اژدها را مخاطب قرار می دهد و می گوید: به هواداران پورتو، شما واقعاً خاص هستید و من بسیار سپاسگزارم که فرصت پوشیدن این پیراهن و بازی در این باشگاه بزرگ را داشته‌ام. ما چهار فصل فوق‌العاده را با هم گذراندیم که بدون شک اوج دوران حرفه‌ای من بود. ما با هم پیروز شدیم و با هم شکست خوردیم و هرگز خاطرات خوش قهرمانی در لیگ برتر و جام‌های پرتغال را فراموش نخواهم کرد. ما این موفقیت‌ها را با هم به‌عنوان یک باشگاه واحد به دست آوردیم.