دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

خداحافظی 4 ملی پوش با تیم جوانان

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
خداحافظی 4 ملی پوش با تیم جوانان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو نمی‌شود به سرمربی تیم ملی جوانان بابت این تصمیم خرده گرفت، به این خاطر که تیم ملی فوتبال جوانان ایران اسفند ماه می‌بایست در مسابقات جام ملت‌های آسیا و انتخابی جام جهانی شرکت کند و فرصت زیادی برای دست یابی به آخرین هماهنگی‌ها ندارد. محمد امین حزباوی (فولاد) فرهاد زاوشی (هوادار) علیرضا سعدی پور و ابوالفضل بابایی (فجرسپاسی) چهار بازیکنی هستند که با ممانعت...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو نمی‌شود به سرمربی تیم ملی جوانان بابت این تصمیم خرده گرفت، به این خاطر که تیم ملی فوتبال جوانان ایران اسفند ماه می‌بایست در مسابقات جام ملت‌های آسیا و انتخابی جام جهانی شرکت کند و فرصت زیادی برای دست یابی به آخرین هماهنگی‌ها ندارد.

محمد امین حزباوی (فولاد) فرهاد زاوشی (هوادار) علیرضا سعدی پور و ابوالفضل بابایی (فجرسپاسی) چهار بازیکنی هستند که با ممانعت باشگاه‌های خود برای حضور در اردوی دی ماه مواجه شدند. بعد از پیگیری‌های سرپرست تیم ملی جوانان و اینکه مشخص شد، این چهار بازیکن در اردوی تیم ملی جوانان در دی ماه حاضر نمی‌شوند، صمد مرفاوی از 5 بازیکن جدید برای حضور در اردو دعوت کرد و به نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی دیگر این بازیکنان را به اردوی تیم ملی جوانان دعوت نخواهد کرد.

تیم ملی فوتبال جوانان ایران با تیم‌های قطر، ویتنام و استرالیا همگروه است. جام ملت‌های جوانان آسیا در 4 گروه چهار تیمی برگزار می‌شود. در پایان مرحله اول از هر گروه دو تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود می‌کنند و چهار تیم پیروز در این مرحله به جام جهانی زیر 20 سال در سال 2023 صعود می‌کنند.

انتهای پیام /