چهارشنبه 4 مهر 1403

خروج ناتان آکه از زمین / مصدوم جدید سیتی 10 روز قبل از بازی با رئال!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خروج ناتان آکه از زمین / مصدوم جدید سیتی 10 روز قبل از بازی با رئال!

منچسترسیتی در دیدار سرنوشت‌ساز مقابل آرسنال، 10 روز مانده به بازی بزرگ با رئال مادرید، ناتان آکه را به دلیل مصدومیت از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، در نیمه اول دیدار منچسترسیتی و آرسنال که می‌توان گفت نقش مهمی در تعیین قهرمان این فصل لیگ برتر دارد وقتی پپ مجبور شد ناتان آکه را تعویض کرده و ریکو لوئیس را به میدان بفرستد ناراحتی و حیرت را می‌شد در چشمهای او دید.

سیتی نه تنها باید بخش مهمی از دیدار سرنوشت‌ساز با آرسنال را بدون آکه انجام بدهد بلکه 10 روز پیش از دیدار بزرگ با رئال مادرید در لیگ قهرمانان نگران نرسیدن این مدافع به آن مسابقه است.

این دفاع وسط هلندی در برنامه‌های گواردیولا اهمیت بسیار زیادی دارد. آکه در دقیقه 25 بازی با آرسنال به زمین افتاد. با اینکه به نظر می‌رسید مشکل او درد عضلانی است ولی پپ تصمیم گرفت ریسک نکند و ریکو لوئیس را به جای او به زمین فرستاد. آکه بدون استفاده از برانکارد و با پای خودش زمین را ترک کرد و البته در حال خروج از میدان می‌لنگید.

پپ حالا نگران است که آکه هم مثل کایل واکر و ادرسون نتواند به بازی با رئال برسد. تنها خوشحالی او بازگشت جان استونز است هر چند او بازی با آرسنال را روی نیمکت آغاز کرده است.

خروج ناتان آکه از زمین / مصدوم جدید سیتی 10 روز قبل از بازی با رئال! 2
خروج ناتان آکه از زمین / مصدوم جدید سیتی 10 روز قبل از بازی با رئال! 3