یک‌شنبه 6 آبان 1403

خرید جدید بارسا مشخص شد: ستاره مورد علاقه لیورپول

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خرید جدید بارسا مشخص شد: ستاره مورد علاقه لیورپول

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، در حال بررسی شرایط برای جذب آندره از فلومیننزه است.

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت متعدد بازیکنان بارسلونا در طول فصل جاری به معضلی جدی برای این تیم تبدیل شده و آنها را به فکر خرید بازیکنان جدید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی انداخته است.

خوان لاپورتا هم تایید کرد که آنها قصد دارند به دلیل مصدومیت و دوری طولانی‌مدت گاوی از میادین، بازیکنی را به عنوان جانشین او به خدمت بگیرند و گزینه‌های متفاوتی از آن زمان برای پیوستن به بارسا از سوی رسانه‌ها مطرح شده‌اند.

در حالی که گمانه‌زنی‌ها درباره هافبکی که قرار است در ماه ژانویه سال آینده میلادی راهی بارسلونا شود ادامه دارد، روزنامه اسپورت از گزینه جذاب و غیرمنتظره‌ای نام برده است که می‌تواند برای این تیم بسیار جذاب باشد.

آندره که در حال حاضر به عنوان هافبک دفاعی در فلومیننزه توپ می‌زند، مورد توجه بارسا قرار گرفته و دکو در حال بررسی شرایط این بازیکن است تا بتواند او را در ماه ژانویه و با امضای قراردادی قرضی راهی بارسلونا کند.

با این حال قیمت در نظر گرفته شده از سوی فلومیننزه برای این بازیکن که پیش از این لیورپول هم علاقه زیادی به جذب او داشت باعث شده که احتمال انتقال قرضی او به بارسا بسیار کم باشد اما رابطه خوب دکو با مدیران این باشگاه می‌تواند نقشی کلیدی را در به خدمت گرفتن آندره که پیش از این به بارسا ابراز علاقه هم کرده بود ایفا کند.

خرید جدید بارسا مشخص شد: ستاره مورد علاقه لیورپول 2