سه‌شنبه 3 مهر 1403

خرید جدید رم: مورینیو یعنی مرجع فوتبال!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خرید جدید رم: مورینیو یعنی مرجع فوتبال!

رناتو سانچس که امروز با قراردادی قرضی از پی‌اس‌جی به رم پیوست می‌گوید ژوزه مورینیو مهم‌ترین دلیلی بوده که اصرار داشته به جالوروسی بپیوندد.

به گزارش "ورزش سه"، رناتو سانچس امروز با یک قراداد قرضی با بند خرید اجباری 15 میلیون یورویی پاری سن ژرمن را ترک کرد و به رم پیوست. این ستاره پرتغالی در اولین مصاحبه خود با سایت باشگاه رم به ستایش از سرمربی‌اش در این تیم ژوزه مورینیو پرداخت.

از اینکه بازیکن رم هستی چه حسی داری؟ خوشحالم که در این باشگاه بزرگ ایتالیایی هستم. هواداران از من استقبال گرمی کردند و همین به من انگیزه بالایی داده.

چه شد که رم را انتخاب کردی؟ همینطور که گفتم اینجا باشگاه بزرگی است. من هم با سرمربی و هم با تیاگو پینتو صحبت کردم. رم پروژه بی‌نظیری دارد که معتقدم می‌تواند هم برای من و هم برای باشگاه فرصت بزرگی باشد. رم برایم انتخاب درستی است و سعی می‌کنم به بهترین شکل بازی کرده و نماینده مناسبی برای این تیم باشم.

با مورینیو هم صحبت کرده‌ای؟ کار کردن زیر نظر مربی‌ای مثل او چه حسی دارد؟ بله با سرمربی صحبت کرده‌ام. قبل از امضای قرارداد با ژوزه حرف زده بودم. من مثل او پرتغالی هستم و به نظرم او برای همه ما پرتغالی‌ها یک مرجع به حساب می‌آید. ژوزه مربی‌ای است که جامهای زیادی برده و هر فوتبالیستی دلش می‌خواهد او مربی‌اش باشد. وقتی کسی مثل مورینیو به یک بازیکن اعتماد می‌کند انگیزه آن فوتبالیست به مراتب بالاتر می‌رود.

خرید جدید رم: مورینیو یعنی مرجع فوتبال! 2
خرید جدید رم: مورینیو یعنی مرجع فوتبال! 3