یک‌شنبه 1 مهر 1403

خرید پنجاه هزار سوت برای تنبیه بازیکن خائن

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خرید پنجاه هزار سوت برای تنبیه بازیکن خائن

هواداران افراطی اینتر میلان برای استقبال از روملو لوکاکو 50،000 سوت تهیه کرده اند تا پاسخ خیانت او را در بازی رو در رو با رم بدهند.

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم نوک پیشتر از این دو سال در تیم نراتزوری حضور داشت، سپس فصل گذشته به صورت قرضی به چلسی بازگشت. به نظر می رسید که او دوباره آماده مذاکره برای انتقال دائمی به سن سیرو بود که ناگهان مشخص شد او مخفیانه با رقیب و دشمن اصلی اینتر یعنی یوونتوس هم همزمان مذاکره کرده است، سپس بعد از مشخص شدن این ماجرا دیگر تماس مدیران اینتر و حتی هم تیمی هایش را پاسخ نداد.

 چون که چلسی نتوانست در مورد شرایط قرارداد با یوونتوس به توافق برسد، لوکاکو در نهایت به صورت قرضی به رم منتقل شد و در 29 اکتبر در استادیوم جوزپه مه آتزا با این تیم در سری آ به مصاف اینتر خواهد رفت.

اولتراهای اینتر معتقدند که لوکاکو به آنها خیانت کرده است و می خواهند وقتی برای اولین بار به عنوان حریف با آنها روبرو می‌شود، حسابی از خجالتش دربیاییند. در بیانیه ای از گروه کورا نورد، یکی از گروه های افراطی طرفدار اینتر، آمده است: "29 اکتبر تاریخی است که باید آن را در تقویم بنویسیم تا بتوانیم آماده باشیم تا تمام انزجارمان را نسبت به کسی که به شرم آورترین شکل به ما پشت کرده است بروز دهیم. شخصیتی که ثابت کرد آدم کوچکی است، زیرا قبل از اینکه قهرمان باشید، باید مرد باشید و بدانید که چگونه به قول خود عمل کنید.

ما با شمشیرهای کشیده از تو دفاع کردیم و تو با پشت کردن به ما پاسخ دادی. قبل از بازی با رم، کوروا نورد پنجاه هزار سوت پخش خواهد کرد تا در هر لمس توپ از جانب کسی که به پیراهن ما خیانت کرده، استفاده شود. بیایید همه نشان دهیم که با کسی که نشان داده لیاقت پوشیدن این پیراهن را ندارد چگونه باید با او رفتار کرد."

خرید پنجاه هزار سوت برای تنبیه بازیکن خائن 2