جمعه 1 تیر 1403

خشم اوسیمن منجر به استعفای سرمربی نیجریه شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خشم اوسیمن منجر به استعفای سرمربی نیجریه شد

ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی، پس از یک ویدیوی زنده که در آن به شدت از فینیدی جورج سرمربی تیم ملی نیجریه انتقاد کرد، جنجالی به پا کرد که منجر به استعفای سریع او شد.

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم به دلیل مصدومیت مجبور به کناره‌گیری از بازی‌های ملی برای انتخابی جام جهانی 2026 شد. این اولین بار نیست که او با آمادگی جسمانی خود دست و پنجه نرم می‌کند. این سرمربی به طور غیرمنتظره‌ای اوسیمن را برای شکست 2-1 مقابل جمهوری بنین مقصر دانست و گفت: "نمی‌توانم التماس کنم اوسیمن در این بازی‌ها بازی کند."

این باعث عصبانیت شدید بازیکن ناپولی شد، او در یک ویدیوی زنده در اینستاگرام خشم خود را فرو نبرد تا اینکه یکی از دوستان حاضر در اتاق توانست گوشی را از او بگیرد و پخش زنده را قطع کند.

اوسیمن گفت که "تمام احترامم را نسبت به فنیدی جورج از دست داده‌ام" و قطعا به سرمربی اطلاع داده است که در دقایق پایانی بازی با لچه مصدوم شده است.

او گفت: "احترامم را نسبت به آن مرد از دست داده‌ام. حالا بعد از دو بازی بد، همه مرا سرزنش می‌کنند. من می‌دانم با چه تعداد مصدومیت برای نیجریه بازی کرده‌ام و با تمام وجودم بازی کرده‌ام، اما بعد از دو بازی بد، همه به من حمله می‌کنند."

او ادعا کرد که مدرکی از اطلاع‌رسانی مصدومیت به فینیدی جورج ضبط کرده است، زیرا می‌دانست که علیه او استفاده خواهد شد.

این انتقاد آشکارا موثر بود، زیرا چند ساعت بعد اعلام شد که فینیدی جورج از سرمربیگری عقاب‌ها استعفا داده است.

آنچه این موضوع برای هواداران ناپولی به همراه دارد، یک مثال دیگر از این است که چرا اوسیمن نتوانسته پیشنهادی نزدیک به بند فسخ 120 میلیون یورویی قرارداد خود را جذب کند.

او سابقه مصدومیت وحشتناکی دارد، بیشتر مصدومیت‌های او ضربه‌ای هستند تا عضلانی، و انتقاد شدید از باشگاه یا کشورش در فضای مجازی برای او تازگی ندارد.

خشم اوسیمن منجر به استعفای سرمربی نیجریه شد 2