شنبه 9 تیر 1403

خشم رونالدو از داور: پنالتی نمی‌گیری کارت می‌دی! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خشم رونالدو از داور: پنالتی نمی‌گیری کارت می‌دی! (عکس)

کریستیانو رونالدو به دلیل اعتراض به تصمیم داور با کارت زرد جریمه شد.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین شب دور گروهی مسابقات یورو 2024، گرجستان و پرتغال از گروه F به مصاف همدیگر رفته‌اند. پرتغالی‌ها پیش از این صعودشان به مرحله یک‌هشتم نهایی را قطعی کرده‌اند و اکنون به دنبال گرفتن سه امتیاز دیگر و صعودی مقتدرانه هستند.

با اینکه این بازی تا حد زیادی تشریفاتی است و هر اتفاقی که رخ دهد پرتغال در مرحله حذفی حضور خواهد داشت، اما انگیزه بالای کریستیانو رونالدو باعث شده که این بازی هم برای او اهمیت بسیار بالایی داشته باشد.

در حالی‌که گرجستان در همان دقیقه 2 با گل خویچا کواراتسخلیا جلو افتاد اما پس از آن پرتغال بازی را در دست گرفت تا مانند بازی اول برابر جمهوری چک کامبک بزند.

با این حال تلاش‌های آنها بارها توسط مدافعان و دروازه‌بان حریف خنثی شد. در یکی از موقعیت‌ها رونالدو در دقیقه 28 در لبه محوطه جریمه گرجستان صاحب توپ شد. او می‌توانست در ادامه خود را در موقعیتی عالی قرار دهد اما لوکا لوچوشویلی با کشیدن لباس رونالدو مانع این بازیکن شد.

در ادامه کاپیتان پرتغال اعتقاد به پنالتی داشت و در اعتراض به داور خونسردی‌اش را از دست داد اما داور تصمیم دیگری گرفت و خبری از پنالتی نبود. با این حال پس از ادامه اعتراض‌های پرتغال، داور او را با کارت زرد جریمه کرد.

این تنها برخورد ناخوشایند داور و رونالدو در این بازی نبود. چند دقیقه پیش از کارت زرد، پرتغال صاحب یک ضربه ایستگاهی در پشت محوطه گرجستان شد و مانند همیشه رونالدو پشت توپ قرار گرفت. داور اما خیلی زود ظاهر شد و از او خواست توپ را حدود 4 متر عقب‌تر بکارد که با عصبانیت شدید رونالدو مواجه شد. پس از این واکنش، داور به فوق ستاره النصر تذکر داد که در صورت تکرار این رفتار او را جریمه می‌کند. هشداری که چند دقیقه بعد به وقوع پیوست و رونالدو از داور کارت زرد گرفت.

ویدئو: 346386
خشم رونالدو از داور: پنالتی نمی‌گیری کارت می‌دی! (عکس) 2
خشم رونالدو از داور: پنالتی نمی‌گیری کارت می‌دی! (عکس) 3