دوشنبه 9 مهر 1403

خشم فوتبال اسپانیا: محرومیت سنگین برای اتلتیکو

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
خشم فوتبال اسپانیا: محرومیت سنگین برای اتلتیکو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اتلتیکو مادرید شب گذشته در چارچوب دیدار‌های هفته هشتم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو میزبان رئال مادرید بود تا دربی حساس شهر مادرید را برگزار کند و این بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید تا هیچ‌یک از دو تیم موفق به کسب پیروزی برابر حریف نشوند. اتفاقات عجیبی که در این بازی رخ داد، نتیجه مساوی را تحت‌الشعاع قرار داد. تیبو کورتوا...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اتلتیکو مادرید شب گذشته در چارچوب دیدار‌های هفته هشتم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو میزبان رئال مادرید بود تا دربی حساس شهر مادرید را برگزار کند و این بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید تا هیچ‌یک از دو تیم موفق به کسب پیروزی برابر حریف نشوند. اتفاقات عجیبی که در این بازی رخ داد، نتیجه مساوی را تحت‌الشعاع قرار داد. تیبو کورتوا پس از گلی که رئال مادرید به ثمر رساند رو به هواداران اتلتیکو مشغول خوشحالی شد و آنها به حدی عصبانی شدند که وسایلی از جمله چند فندک را به سمت او پرتاب کردند که این وسایل توسط بازیکنان رئال به دست داور رسید و تصمیم گرفت که بازی را تا اطلاع ثانوی متوقف کند.

پیدا شدن چاقو: خطر از بیخ گوش کورتوا گذشت

هرچند در نهایت بازیکنان دو تیم بار دیگر به زمین بازی برگشتند و این مسابقه ادامه پیدا کرد، اما به نظر می‌رسد که مدیران و مسئولان فوتبال اسپانیا از اتفاقی که افتاده است بسیار عصبانی و خشمگین هستند و روزنامه مارکا خبر داده است که به هیچ وجه قصد ندارند که به سادگی از این موضوع عبور کنند. داور این بازی تمامی اتفاقات را لحظه به لحظه در گزارش داوری ذکر کرده و انتظار می‌رود که جریمه سنگینی در انتظار اتلتیکو باشد. این اتفاق در واقع یک حادثه بسیار جدی به حساب می‌آید و بر اساس قوانین در نظر گرفته شده، این تیم به احتمال زیاد در دو یا سه بازی مجبور به بستن بخشی از سکو‌های ورزشگاهش به روی هواداران و میزبانی با تماشاگران بسیار کمتر خواهد بود. این در حالی است که اتلتیکو مادرید معتقد است که اقدامات پیشگیرانه را برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی انجام داده و همکاری کاملی هم در این زمینه با نیرو‌های امنیتی برای شناسایی و دستگیری این افراد داشته و به همین دلیل این جریمه فقط باید شامل حال هواداران متخلف شود، اما باید دید که تصمیم نهایی در این باره چه خواهد بود.