یک‌شنبه 1 مهر 1403

خشم مدافع عنوان قهرمانی: اخراج در انتظار مربی منفور!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خشم مدافع عنوان قهرمانی: اخراج در انتظار مربی منفور!

فشارها بر رودی گارسیا، سرمربی ناپولی، روز به روز بیشتر می‌شود و شرایط برای او بسیار دشوار است.

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی فصل را خوب و امیدوار کننده شروع کرد و دو پیروزی متوالی برابر فروزینونه و ساسولو به دست آورد اما شرایط برای آنها به همین شکل پیش نرفت.

شکست 1-2 برابر لاتزیو در خانه سرآغاز روزهای نه چندان خوب گارسیا روی نیمکت این تیم بود. ناپولی موفق شد در لیگ قهرمانان برابر براگا به پیروزی برسد اما دو تساوی متوالی برابر جنووا و بولونیا تردیدها درباره این مربی را افزایش داد.

حالا روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که اورلیو دی لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی، به هیچ وجه از این وضعیت راضی نیست و انتظار دارد که گارسیا هرچه زودتر شرایط را در دیدارهای پیش روی ناپولی تغییر دهد.

او نگران وضعیت تیمی است که فصل گذشته موفق شد جام قهرمانی سری آ را بالای سر ببرد و به این مربی فرانسوی هشدار داده که چهار بازی پیش رو برابر اودینزه، لچه، فیورنتینا و رئال مادرید اهمیت بسیاری در سرنوشتش خواهد داشت.

رییس ناپولی هنوز به دنبال یافتن جانشینی برای گارسیا نیست اما این شرایط ممکن است در چند هفته پیش رو تغییر کند. از کریستوف گالتیه، سرمربی سابق پاری سن ژرمن، به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی هدایت ناپولی نام برده می‌شود.

خشم مدافع عنوان قهرمانی: اخراج در انتظار مربی منفور! 2