یک‌شنبه 1 مهر 1403

خشم پاری سن ژرمن از ستاره فرانسوی / الخلیفی به انریکه: به امباپه حالی کن رئیس کیه!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خشم پاری سن ژرمن از ستاره فرانسوی / الخلیفی به انریکه: به امباپه حالی کن رئیس کیه!

مدیران پاری سن ژرمن و سرمربی این تیم از رسانه‌ای شدن جدایی امباپه عصبانی هستند و می‌خواهند این پیام را مخابره کنند که هیچ بازیکنی از باشگاه بزرگتر نیست.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن از آغاز ماه ژانویه احتمال می‌داد که کیلیان امباپه مذاکره با رئال مادرید را آغاز کرده است. ظن پی‌اس‌جی روز 13 فوریه به یقین تبدیل شد و امباپه شخصا به ناصر الخلیفی اطلاع داد که قطعا قراردادش را تمدید نکرده و با شروع تابستان جدا خواهد شد.

فارغ از جزئیات توافق امباپه با رئال مادرید که برای قطعی شدن انتقال او به این تیم باید روی آنها توافق صورت بگیرد و مذاکرات درباره آنها همچنان ادامه دارد واقعیت این است که رئال مادرید از شروع فصل آینده این ستاره بزرگ را به میدان می‌فرستد.

اما اینکه پاریسی‌ها انتظار جدایی امباپه را داشتند به این معنی نیست که آنها از ستاره‌شان خشمگین نشده باشند. روزنامه فرانسوی اکیپ در گزارشی می‌گوید پاری سن ژرمن از امباپه به شدت عصبانی است و تصمیم گرفته تا پایان فصل طوری رفتار کند که این پیام به دنیای بیرون مخابره شود: هیچکس بزرگتر از باشگاه نیست و لوئیس انریکه نفر اول تصمیم‌گیری در تیم پی‌اس‌جی است.

تغییر سیاست پاری سن ژرمن و ناصرالخلیفی در واقع بعد از تجربه شکست‌خورده آنها با لیونل مسی و نیمار کلید خورد و باشگاه به این نتیجه رسید که چه با امباپه و چه بدون امباپه از این پس بازیکن‌سالاری را کنار گذاشته و همه چیز را در اختیار سرمربی بگذارد.

لوئیس انریکه در جریان بازی اخیر تیمش مقابل رن درحالیکه حدود نیم ساعت به پایان بازی باقی مانده بود امباپه را تعویض کرد تا نشان دهد نفر اول تصمیم‌گیر کسی جز او نیست و سرمربی اسپانیایی حاضر نیست به کسی باج بدهد. الخلیفی و انریکه در ارسال این پیام اصرار دارند: سیاست پی‌اس‌جی تغییر کرده است.

اکیپ در گزارش خود به نقل از منابع داخل پاری سن ژرمن می‌گوید انریکه از رسانه‌ای شدن جدایی امباپه عصبانی است و می‌گوید رسانه‌ای شدن این خبر باعث شده آرامش و هماهنگی تیمش متزلزل شود. انریکه به مدیران باشگاه گفته پروژه ساخت تیم بدون امباپه باید از همین حالا کلید بخورد. او در نشست خبری بعد از بازی با رن هم این جمله را عینا به خبرنگاران گفت.

در گزارش روزنامه فرانسوی اشاره شده که الخلیفی از رفتار انریکه راضی است و در تماس با این مربی به او اعلام کرده که در سیاستی که برای مدیریت امباپه در پیش گرفته از او به شکل قاطع حمایت می‌کند.

خشم پاری سن ژرمن از ستاره فرانسوی / الخلیفی به انریکه: به امباپه حالی کن رئیس کیه! 2
خشم پاری سن ژرمن از ستاره فرانسوی / الخلیفی به انریکه: به امباپه حالی کن رئیس کیه! 3