دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

خشم پی‌اس‌جی از رئال: پیشنهادتان توهین‌آمیز است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خشم پی‌اس‌جی از رئال: پیشنهادتان توهین‌آمیز است!

در فرانسه گفته می‌شود مدیران پاری سن ژرمن از رئال مادرید برای کیلیان امباپه پیشنهادی دریافت کرده‌اند که آن را توهین‌آمیز می‌دانند.

به گزارش "ورزش سه"، آینده کیلیان امباپه بیش از هر زمان دیگری در ابهام قرار دارد. او که رسما تا تابستان 2024 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد در نامه‌ای به این باشگاه اعلام کرد از بند تمدید خودکار که در قرارداد استفاده از آن در اختیار ستاره فرانسوی گذاشته شده استفاده نمی‌کند. به این ترتیب او سال آینده بازیکن آزاد خواهد بود.

پی‌اس‌جی امباپه را با پرداخت 180 میلیون یورو از موناکو به خدمت گرفته و از دست دادن رایگان امباپه برایشان مثل کابوس می‌ماند. در نتیجه همانطور که ناصر الخلیفی اعلام کرد باشگاه فرانسوی تنها دو گزینه را مد نظر دارد: یا فروش امباپه در تابستان جاری و یا تمدید قرارداد با او.

RMC Sport در گزارشی اختصاصی می‌گوید ناصر الخلیفی که از کنار آمدن با امباپه ناامید شده آماده دریافت پیشنهاد از رئال مادرید بوده اما پیشنهاد دریافتی مدیران پی‌اس‌جی را به شدت عصبانی کرده چرا که آن را به مراتب کمتر از ارزش ستاره تیم‌شان می‌دانند. این گزارش حاکی است مدیران باشگاه فرانسوی پیشنهاد را رئال را توهین‌آمیز می‌دانند.

باید اشاره شود که رئال مادرید تابستان 2021 پیشنهادی 180 میلیون یورویی برای خرید امباپه ارائه داد که با پاسخ منفی پی‌اس‌جی روبرو شد. رئال و رئیسش فلورنتینو پرز حالا احساس می‌کنند دست بالا را دارند و فرصت را برای تسویه حساب با الخلیفی مناسب دیده‌اند.

خشم پی‌اس‌جی از رئال: پیشنهادتان توهین‌آمیز است! 2