جمعه 10 فروردین 1403

خشم یونایتد از چلسی؛ رونالدو فروشی نیست!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خشم یونایتد از چلسی؛ رونالدو فروشی نیست!

شایعات مربوط به مذاکره باشگاه چلسی با مدیر برنامه کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، چندان به مذاق مدیران منچستریونایتد خوش نیامده است.

به گزارش "ورزش سه"، نام کریستیانو رونالدو در چند روز اخیر به یکی از نام‌های جنجالی پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا تبدیل شده است. چند روز قبل برخی از منابع خبرداده بودند که ژرژ مندس، مدیر برنامه این بازیکن، او را به بایرن مونیخ پیشنهاد کرده که در نهایت با پاسخ منفی مدیران این باشگاه آلمانی روبرو شد. روز گذشته نیز مشخص شد که مندس جلسه‌ای با تاد بولی، مالک جدید چلسی، برگزار کرده و این بار صحبت درباره انتقال این بازیکن پرتغالی به استمفوردبریج مطرح شده است.

حالا منابع مطلع و نزدیک به باشگاه منچستریونایتد از ناراحتی این باشگاه از این شایعات خبر داده و گفته‌اند که مدیران یونایتد به وضوح به رونالدو و مدیر برنامه او هشدار داده‌اند که تصمیمی برای فروش او ندارند و این بازیکن در فصل 23-2022 نیز در اولدترافورد خواهد ماند. رونالدو سال گذشته پس از 12 سال دوری از یونایتد بار دیگر به این تیم برگشت و با این که عملکرد فردی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و توانست 24 گل برای این تیم به ثمر برساند اما شرایط بحرانی شیاطین سرخ روی او هم تاثیرگذار بود. این تیم در پایان فصل در جایگاه ششم جدول رده‌بندی جای گرفت و از کسب سهمیه لیگ قهرمانان بازماند و همین یکی از دلایل جدی تصمیم رونالدو برای جدایی از این تیم به حساب می‌آید، چرا که این بازیکن مایل است در سال‌های پایانی فوتبالش در لیگ قهرمانان حضور داشته و رکوردش را در این رقابت‌ها بهبود ببخشد.

خشم یونایتد از چلسی؛ رونالدو فروشی نیست! 2