سه‌شنبه 3 مهر 1403

خصومت پی‌اس‌جی با یک ستاره: هر طور شده جدا شو!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خصومت پی‌اس‌جی با یک ستاره: هر طور شده جدا شو!

درحالیکه شایعات درباره پیوستن مارکو وراتی به العربی قطر هنوز محقق نشده پاری سن ژرمن ضربه دیگری به این ستاره ایتالیایی زد و نام او از فهرست این تیم برای حضور در چمپیونزلیگ خط خورد.

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که لوئیس انریکه در اوایل تابستان جاری به عنوان سرمربی جدید پاری سن ژرمن معرفی شود شرایط مارکو وراتی در این تیم با تغییراتی عمده مواجه شد و بعد از گذشت مدت کوتاهی مشخص بود که انریکه اعتقادی به این هافبک ایتالیایی ندارد.

در روزهای گذشته گزارش‌ها در فرانسه نشان می‌داد انریکه در جلسه‌ای با وراتی به او گفته که باید به فکر جدایی باشد چرا که در صورت ماندگار شدن در پاریس در تیم او بازی نخواهد کرد.

بعد از آن بود که شایعات متعددی درباره احتمال بالای پیوستن وراتی به باشگاه العربی قطر مطرح شد اما این شایعات تا این لحظه رنگ واقعیت نگرفته است.

پاری سن ژرمن که ظاهرا قصد دارد هر طور شده به وراتی تفهیم کند که هر طور شده باید راهی باشگاهی دیگر شود امروز نام او را از فهرست بازیکنان این تیم در لیگ قهرمانان اروپا خط زد.

گزارش آر ام سی اسپورت نشان می‌دهد که لوئیس انریکه علاوه بر وراتی نام یک ستاره دیگر، هوگو اکیتیکه، مهاجم جوان پی‌اس‌جی، را هم از فهرست چمپیونزلیگی تیمش خط زده است.

باید اشاره کرد که مارکو وراتی در چهار بازی اول این فصل در لیگ یک هم حتی یک دقیقه برای پی‌اس‌جی بازی نکرده است.

خصومت پی‌اس‌جی با یک ستاره: هر طور شده جدا شو! 2