یک‌شنبه 1 مهر 1403

خطر از بیخ گوش رئال گذشت: ستاره تیم مصدوم نیست

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خطر از بیخ گوش رئال گذشت: ستاره تیم مصدوم نیست

دنی کارواخال به احتمال زیاد مشکلی برای همراهی رئال در بازی مقابل ناپولی نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب تیم رئال مادرید باید در چهارچوب مسابقات چمپیونزلیگ در دومین بازی این فصل خارج از خانه به مصاف ناپولی، قهرمان فصل قبل سری آ برود. هر دو تیم در دور اول موفق به کسب پیروزی شدند. این بازی سختترین بازی رئال روی کاغذ است درحالی که این تیم با مصدومان مهمی به ایتالیا سفر کرده است.

دنی کارواخال هم امروز تمرین رئال را در شهر ناپل نیمه کاره رها کرد تا نگرانی ها را در مورد خط دفاعی رئال با وجود مصدومیت داوید آلابا و ادر میلیتائو افزایش دهد. در صورت عدم حضور او در بازی فردا، رئال باید با لوکاس واسکز در این پست بازی کند که این فصل هنوز بازی های زیادی به او نرسیده است و در چنین شبی خیال طرفداران رئال از سمت راست خط دفاعیشان راحت نخواهد بود.

اما چند ساعت بعد از اتمام تمرین رئال، ماریو کروتگانا، خبرنگار اسپانیایی نزدیک به باشگاه رئال خبر داد که آزمایشات لازم روی کارواخال انجام شده است و او مشکلی برای بازی فردا نخواهد داشت و او تمرین را تنها برای احتیاط بیشتر ترک کرد.

در تمرین امروز رئال در ورزشگاه ناپولی، وینیسیوس هم به صورت عادی تمرین کرد و انتظار می رود همانطور که کارلو آنچلوتی وعده داده بود بدون مشکل در بازی فردا در ترکیب ثابت تیم به میدان برود.

خطر از بیخ گوش رئال گذشت: ستاره تیم مصدوم نیست 2