پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

خطر از بیخ گوش ماگالائش و آرتتا گذشت / باید آن تیر دروازه را ببوسی گابریل! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خطر از بیخ گوش ماگالائش و آرتتا گذشت / باید آن تیر دروازه را ببوسی گابریل! (عکس)

اشتباه مهلک گابریل ماگالائش می‌رفت دروازه آرسنال را باز کند، ولی توپ به تیر دروازه برخورد کرد تا مدافع برزیلی نفس راحتی بکشد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار آرسنال و استون‌ویلا در ورزشگاه امارات تقریبا مشابه با بازی لیورپول و کریستال پالاس پیش می‌رود. حملات متعدد از طرف توپچی‌ها و فرصت‌سوزی‌های مکرر برای باز کردن دروازه حریف.

درحالی‌که آرسنال چندین فرصت را از دست داده بود در اواخر نیمه اول یک اشتباه عجیب از گابریل می‌رفت کار تیم آرتتا را بسیار دشوار کند اما تیر دروازه به نجات آرسنال و گابریل ماگالائش آمد.

استون‌ویلا توپ را از مقابل دروازه‌اش با پاسی بلند به میانه زمین ارسال کرد. ویلیام سالیبا که برای دفع توپ به هوا پریده بود ضربه سری اشتباه زد که باعث شد یک حمله برای ویلا شکل بگیرد و دیابی به سرعت به سمت دروازه آرسنال حرکت کند.

گابریل ماگالائش که در کنار دیابی حضور داشت به نظر می‌رسید او را گرفته و متوقف کرده است. فریاد دیابی و بازیکنان ویلا بلند شد و آنها معتقد بودند داور باید به سودشان اعلام خطا کند.

اما داور اعتقادی به خطا نداشت. گابریل که مانع حرکت دیابی شده بود، در این لحظه اشتباهی مهلک کرد. او توپ را به قصد پاس به سمت چپ ارسال کرده بود، ولی پاس اشتباه او به پشت زینچنکو برخورد کرده و مقابل پای اولی واتکینز افتاد. درحالی‌که همه منتظر باز شدن دروازه آرسنال بودند، شوت واتکینز به تیر دروازه برخورد کرد تا گابریل از اینکه عامل باز شدن دروازه تیمش لقب بگیرد نجات پیدا کند.

خطر از بیخ گوش ماگالائش و آرتتا گذشت / باید آن تیر دروازه را ببوسی گابریل! (عکس) 2
خطر از بیخ گوش ماگالائش و آرتتا گذشت / باید آن تیر دروازه را ببوسی گابریل! (عکس) 3