دوشنبه 2 مهر 1403

خط و نشان ادی هاو برای امباپه و یارانش / شب جادویی نیوکسل با برد پی‌اس‌جی کامل می‌شود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خط و نشان ادی هاو برای امباپه و یارانش / شب جادویی نیوکسل با برد پی‌اس‌جی کامل می‌شود!

ادی هاو، سرمربی نیوکسل، در آستانه بازی با پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان گفت هواداران در استادیوم خانگی این تیم شبی جادویی و به یاد ماندنی خواهند ساخت.

به گزارش "ورزش سه"، نیوکسل که بعد از سالها بار دیگر حضور در بزرگترین تورنمنت باشگاهی فوتبال اروپا را تجربه می‌کند فرداشب در روز دوم لیگ قهرمانان اروپا در خانه‌اش به مصاف پاری سن ژرمن می‌رود.

شاگردان ادی هاو در روز اول مرحله گروهی در سن سیرو به مصاف میلان رفتند و موفق شدند تیم میزبان را با تساوی بدون گل متوقف کنند. آنها حالا برای اولین بار در خانه میزبان یک دیدار چمپیونزلیگ هستند و به مصاف یکی از مدعیان قهرمانی یعنی پاری سن ژرمن می‌روند.

بازی با پی‌اس‌جی برای نیوکسل شبی به یاد ماندنی خواهد بود بی‌صبرانه منتظر این بازی هستیم. بی‌صبرانه منتظر بازی در جو بی‌نظیری هستم که فردا هواداران‌مان در ورزشگاه ایجاد خواهند کرد. شک ندارم یک شب به یاد ماندنی در سنت جیمز پارک خواهد بود و عملکرد ما می‌تواند این شب را به یاد ماندنی‌تر کند.

آخرین وضعیت مصدومان نیوکسل به نظر می‌رسد کالوم ویلسون به بازی فردا نمی‌رسد. البته او به رسیدن به بازی خیلی نزدیک است ولی تا این لحظه شواهد نشان می‌دهد که نمی‌تواند بازی کند. جوئلینتون هم شرایط مشابهی دارد ولی هنوز مطمئن نیستیم. سون بوتمن بازی نخواهد کرد ولی ساندرو تونالی کاملا آماده است و هیچ مشکلی نخواهد داشت.

بازگشت بازی‌های چمپیونزلیگ به نیوکسل این برای کل باشگاه لحظه‌ای درخشان است. بازگشت به چمپیونزلیگ آن هم در خانه خودمان. یک شب جادویی در استادیوم خواهیم داشت. چقدر هیجان دارم که زودتر فردا بشود. ولی در این لحظه تمام تمرکز ما به مسابقه است. باید تمام سعی‌مان را بکنیم تا برنده بشویم.

پیروزی درخشان نیوکسل مقابل برنلی پیش از بازی چمپیونزلیگ تمرکز بچه‌ها فارغ از اینکه حریف چه تیمی بود جای تحسین دارد. بعد از میلان بلافاصله با شفیلد یونایتد بازی کردیم که نتیجه عالی‌ای گرفتیم. در بازی بعدی هم درخشان بودیم. چنین نتایجی بدون اراده و تمرکز تیمی بالا به دست نمی‌آید.

اهمیت کسب حداکثر امتیاز در بازی خانگی بازی در خانه برای ما اهمیتی حیاتی دارد. بازیهای خارج از خانه در چمپیونزلیگ خیلی دشوار است و ما این را در میلان تجربه کردیم. می‌دانم که در آن بازی بهترین عملکرد ممکن را نداشتیم ولی معتقدم موفقیت‌مان در این تورنمنت به بازی‌های خانگی وابسته است. باید از امتیاز حضور هواداران حداکثر استفاده را ببریم.

خط و نشان ادی هاو برای امباپه و یارانش / شب جادویی نیوکسل با برد پی‌اس‌جی کامل می‌شود! 2
خط و نشان ادی هاو برای امباپه و یارانش / شب جادویی نیوکسل با برد پی‌اس‌جی کامل می‌شود! 3