دوشنبه 26 شهریور 1403

خفرن تورام تا سال 2029 بازیکن یووه شد / رسمی: دومین تورام به سری آ پیوست

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خفرن تورام تا سال 2029 بازیکن یووه شد / رسمی: دومین تورام به سری آ پیوست

یوونتوس از امضای قرارداد پنج ساله با خفرن تورام، هافبک 23ساله نیس و پسر لیلیان تورام، اسطوره فوتبال فرانسه، خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های گذشته شایعات زیادی درباره آینده خفرن تورام، هافبک فرانسوی نیس، به گوش می‌رسید. درخشش این بازیکن 23ساله در لیگ یک باعث شده بود چندین باشگاه بزرگ اروپایی به جذب خفرن ابراز علاقه کنند.

اما امروز باشگاه یوونتوس با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که خفرن تورام را با قراردادی پنج ساله به خدمت گرفته است. مبلغ قرارداد انتقال تورام به یوونتوس 20 میلیون یورو بعلاوه 5 میلیون یورو در بندهای الحاقی است.

یوونتوس در بیانیه جذب خفرن تورام گفت که رابطه او و یوونتوس به سال‌ها پیش برمی‌گردد، زمانی که پدر او لیلیان تورام در پارما بازی می‌کرد و خفرن در شهر تورین به دنیا آمد. یوونتوس می‌گوید او در واقع به خانه و زادگاهش برمی‌گردد.

اولین قرارداد رسمی خفرن به عنوان فوتبالیست حرفه‌ای با باشگاه موناکو امضا شد و او در سال 2018 در 17سالگی برای اولین بار در چمپیونزلیگ بازی کرد. خفرن تورام یک سال بعد به نیس پیوست و تا امروز برای این تیم 167 بازی انجام داد.

باشگاه نیس هم با انتشار بیانیه‌ای انتقال خفرن تورام به یوونتوس را اعلام کرد و نوشت: "باشگاه نیس به خفرن افتخار می‌کند، به اینکه ما شاهد تکامل یک هافبک جوان بودیم. پسری که در سال 2019 به نیس پیوست و ظرف چند سال به کاپیتان دوم ما تبدیل شد. خوشحالیم که در این سال‌ها شاهد پیشرفت و درخشش او در همه رقابت‌ها بودیم و حالا شاهد پروازش به یکی از بزرگان فوتبال اروپا هستیم".

برادر بزرگتر خفرن، مارکوس تورام، یکی از ستاره‌های اصلی اینتر است. خفرن و مارکوس از این پس در سری آ با پیراهن‌های اینتر و یوونتوس که دو رقیب سرسخت و تاریخی هستند مقابل هم می‌ایستند.

خفرن تورام تا سال 2029 بازیکن یووه شد / رسمی: دومین تورام به سری آ پیوست 2