سه‌شنبه 12 تیر 1403

خنده‌دارترین عکس‌های سال حیات وحش؛ از زرافه سه سر تا تنبل گیتاریست

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
خنده‌دارترین عکس‌های سال حیات وحش؛ از زرافه سه سر تا تنبل گیتاریست

سال قبل عکس یک کانگورو که در حالتی شبیه به نواختن گیتار ژست گرفته بود، برنده اصلی جوایز عکاسی کمدی حیات وحش شد؛ بنابراین، جای خوشحالی است که امسال هم یک گیتاریست داریم؛ این بار یک تنبل!

جوایز عکاسی کمدی حیات وحش که از سال 2015 کار خود را آغاز کرده، به تازگی ده مورد از عکس‌هایی را که تا امروز برای شرکت در رقابت سال 2024 ارسال شده‌اند انتخاب کرده و با مخاطبان به اشتراک گذاشته است.

به گزارش فرادید، در حالیکه کمتر از یک ماه تا پایان مهلت شرکت در این مسابقه باقی مانده، تاکنون صد‌ها عکس از سراسر جهان برای شرکت در آن ارسال شده است. در اینجا برخی از این عکس‌های ارسالی جالب را ملاحظه می‌کنید.

ایده خوبی نیست!

در این عکس به نام «ایده خوبی نیست»، یک پرنده کوچک ظاهرا آماده است تا اندام حساس یک بوفالوی نر را نوک بزند. کاری که بهتر است از انجامش صرف‌نظر کند! این عکس در منطقه حفاظت‌شده طبیعی ریتولای در آفریقای جنوبی توسط عکاس آنتون پرتوریوس گرفته شده است.

پنگوئن تنها

در این تصویر کمیک و غمگین که در قطب جنوب گرفته شده، یک پنگوئن ظاهرا از اینکه دوستان پنگوئنی‌اش او را ترک کرده‌اند ناراحت به نظر می‌رسد!

شنیدی اون یکی رو؟

در این عکس، ظاهرا دو خرس قطبی در حال یک گفتگوی شاد هستند. از حالت‌های صورت‌شان این‌طور به نظر می‌رسد که یکی از خرس‌ها از شوخی‌های بی‌مزه دوستش خسته شده است، در حالی که دیگری با دهان باز از خنده منفجر شده است.

خنده با صدای بلند

در آلمان، اینگو هامان عکس این فک را در حالی که به نظر می‌رسد با صدای بلند می‌خندد ثبت کرده است.

تلاش برای سواری

در پارک ملی و محافظت‌شده دریاچه کلارک در آلاسکا، الکساندر فاین عکس دو توله خرس قهوه‌ای را در حال تلاش برای سوار شدن به پشت مادرشان ثبت کرده است.

مراقب آن درخت باش!

در این عکس که توسط مارک کوستر گرفته شده، یک اردک مالارد در میانه پرواز به نظر می‌رسد که به یک درخت برخورد می‌کند؛ اما در واقع پرنده در پشت درخت در حال پرواز است.

سه سر بهتر از یکی است!

عکسی که ممکن است چشمان شما را فریب دهد. این عکس دقیقاً درست سر موقع سه سر زرافه را به تصویر کشیده که به نظر می‌رسد از یک بدن بیرون آمده‌اند. این عکس توسط عکاس جان مولینوکس گرفته شده است.

دست‌های آهسته

عکس یک تنبل سه‌انگشتی در حال آویزان شدن از یک درخت در حالی که در حالت نواختن گیتار هوا قرار دارد، ثبت شده است.

نگاه دزدکی

در این عکس، یک مرغ آبی سفیدسینه که خیلی خجالتی به نظر می‌رسد، ظاهرا دارد دزدکی به دوربین نگاه می‌کند.

من بگم، من بگم!

در این تصویر یک لاک‌پشت دریایی به نظر می‌رسد که مشتاق پاسخ به یک سوال است و باله‌اش را بالا برده است.

از دست ندهید

خطرات عطسه؛ از روده بیرون زده تا نای پاره شده

این پلوی مخلوط خوشمزه با لوبیا چیتی را از دست ندهید!

پودینگ با سس آلبالو، یک دسر مجلسی و خوشمزه

چرا انجام چند کار برای مغز شما مضر است؟