دوشنبه 2 مهر 1403

خواب بدی که الخلیفی برای رئال دیده!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خواب بدی که الخلیفی برای رئال دیده!

اگر کیلیان امباپه سال بعد رایگان به رئال برود، ناصر الخلیفی چندین بازیکن باشگاه مادریدی را برای انتقال به پاریس نشانه خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، رئال در سه سال گذشته برای جذب کیلیان امباپه تلاش کرده، هرچند در تابستان امسال این تلاش حداکثری نبود و باشگاه مادریدی ترجیح داد با وجود قرار گرفتن ستاره فرانسوی در فهرست فروش پی اس جی، به او نزدیک نشود. طبق ادعای منابع اسپانیایی، حالا بلاشکاه پاریسی در حال تدارک یک ضدحمله برای دزدیدن برخی از ستاره‌های تیم آنچلوتی است.

ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، از زمان حضور امباپه در پارک دو پرنس در سال 2017، همه چیز را برای راحتی او فراهم کرده، اما به نظر می‌رسد کیلیان قصد دارد تابستان آینده رایگان به رئال برود. او قصد تمدید ندارد و قراردادش با باشگاه در پایان فصل به اتمام می‌رسد.

رئال بی‌تاب سال بعد است تا امباپه را در صورت تمدید نکردن به خدمت بگیرد، اما این انتقال عواقبی خواهد داشت. اسپورت نوشته است که وینیسیوس و رودریگو اولویت‌های اصلی پی اس جی برای انتقام قضیه امباپه هستند. دو وینگر برزیلی که الخلیفی در صورت رفتن امباپه به رئال یکی از آنها را به پاریس خواهد برد.

این پایان کار نیست. پی اس جی برای تقویت خط میانی خود برای فصل بعد روی شوامنی، کاماوینگا و حتی فده والورده، سه ستون خط میانی رئال علاقه دارد. اگر یکی از آنها به پاریس برود نیز الخلیفی دست به کار بزرگی زده است. شوامنی و کاماوینگا در گذشته نیز موردنظر پی اس جی بوده‌اند.

مشکل اصلی پی اس جی بندهای فسخ غیرقابل دسترس و نزدیک به یک میلیارد یورویی آنهاست و تنها راه متقاعد کردن خود بازیکن است. رئال به سابقه نشان داده که هیچ بازیکنی را با زور حفظ نمی‌کند. البته روابط بد بین هر دو باشگاه نیز این توافقات را دشوار می‌کند.

خواب بدی که الخلیفی برای رئال دیده! 2
خواب بدی که الخلیفی برای رئال دیده! 3
خواب بدی که الخلیفی برای رئال دیده! 4