یک‌شنبه 1 مهر 1403

خودزنی رئال: به امباپه ضرب‌الاجل نداده‌ایم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خودزنی رئال: به امباپه ضرب‌الاجل نداده‌ایم!

منابع نزدیک به رئال مادرید تعیین ضرب‌الاجل برای پیوستن کیلیان امباپه به این تیم را رد کردند.

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای پنجره نقل و انتقالات ژانویه کنونی، نشریه اتلتیک گزارش داده بود که رئال مادرید برای ادامه مذاکراتش با کیلیان امباپه برای او یک ضرب‌الاجل مشخص کرده است.

بر اساس این خبر آنها برای جلوگیری از تکرار اتفاق سال 2022 به امباپه اطلاع داده بودند که باید تکلیفش را تا 15 ژانویه مشخص کند، وگرنه رئال از تصمیمش برای جذب این بازیکن منصرف خواهد شد و دیگر خبری از پیشنهاد جدید نخواهد بود.

با این حال، آن تاریخ اکنون گذشته و به‌نظر می‌رسد هیچ تصمیمی گرفته نشده است. نزدیکان امباپه توافق با رئال مادرید را تکذیب و همچنین تأیید کردند که عجله‌ای تصمیم‌گیری ندارند.

در حال حاضر هیچ توافقی بین رئال مادرید و امباپه وجود ندارد. تلاش‌های پاری سن ژرمن نیز برای پیش بردن ماجرای تمدید قرارداد ناموفق بوده و هر دو طرف منتظر امباپه هستند.

طبق گزارش جدید نشریه اکیپ، منابع نزدیک به رئال مادرید اعلام کردند رئال هیچ زمانی برای امباپه تعیین نکرده و قصد دارد در پایان فصل با او مذاکره کند. این می‌تواند یک خودکشی برای رئال باشد زیرا اگر امباپه احساس کند زمان زیادی دارد، مدت بیشتری را صرف تصمیم‌گیری می‌کند و در این زمان ممکن است پاری سن ژرمن او را برای تمدید راضی کند‌.

با این حال این می‌تواند آخرین فرصت امباپه برای پیوستن به رئال مادرید باشد. رئال هر چقدر صبور باشد نهایتا از مذاکره با امباپه خسته می‌شود و به سراغ جذب بازیکن دیگری می‌رود.

خودزنی رئال: به امباپه ضرب‌الاجل نداده‌ایم! 2