دوشنبه 11 تیر 1403

خوسلو در تیم چهارم قطر / رسمی: مهاجم رئال مادرید به الغرافه پیوست

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خوسلو در تیم چهارم قطر / رسمی: مهاجم رئال مادرید به الغرافه پیوست

خوسلو، مهاجم فصل گذشته رئال مادرید، رسما با امضای قراردادی دو ساله به ارزش 17 میلیون یورو به الغرافه قطر پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در روزهای گذشته اعلام شده بود که خوسلو، مهاجم اسپانیایی فصل گذشته رئال مادرید، راهی قطر شده و پیراهن الغرافه را به تن خواهد کرد دقایقی پیش او قرارداد پیوستن به باشگاه قطری را امضا کرد تا از این پس رسما بازیکن الغرافه باشد.

در روزهای گذشته بعد از توافق خوسلو با الغرافه بر سر راه این انتقال مشکلی پیش آمده بود چرا که او در واقع بازیکن باشگاه اسپانیول بود و به صورت قرضی به رئال پیوسته بود.

رئالی‌ها ابتدا از تصمیم خوسلو متعجب شده بودند ولی مشخص شد که باشگاه الغرافه به او پیشنهاد کرده که در طول فصل هر سال به او 8.5 میلیون یورو دستمزد خواهد داد و مقاومت مقابل پیشنهاد 17 میلیون یورویی برای خوسلو راحت نبود. او به مدیران رئال گفت که در 34سالگی ترجیح می‌دهد این پیشنهاد را قبول کند و با برنابئو وداع بگوید.

بعد اعلام شد که خوسلو چند هفته گذشته را به همراه رئال مادرید مشغول مذاکره با اسپانیول بوده تا انتقال او به قطر به بی‌دردسرترین شکل ممکن حل شود. مادرید در نهایت بند آزادسازی او را پرداخت تا خوسلو رسما بازیکن رئال شده و سپس از طرف این باشگاه به الغرافه واگذار شود. طبق قرارداد قرضی خوسلو، رئال مادرید می‌توانست در پایان فصل با پرداخت 1.5 میلیون یورو او را دائمی کند و این همان کاری بود که رئالی‌ها انجام دادند.

باشگاه الغرافه دقایقی پیش با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی رسما از جذب خوسلو خبر داد و نوشت:" از مادرید به الغرافه. رسمی: خوسلو، ملی‌پوش اسپانیای به ببرها پیوست".

خوسلو در تیم چهارم قطر / رسمی: مهاجم رئال مادرید به الغرافه پیوست 2
خوسلو در تیم چهارم قطر / رسمی: مهاجم رئال مادرید به الغرافه پیوست 3