دوشنبه 2 مهر 1403

خوشحالم دوباره با مهاجری کار می‌کنم؛/ حسینی: بی‌صبرانه منتظر بازی در تیم جدیدم هستم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خوشحالم دوباره با مهاجری کار می‌کنم؛/ حسینی: بی‌صبرانه منتظر بازی در تیم جدیدم هستم

مدافع جدید خیبر خرم‌آباد امیدوار است شرایط خوبی همراه با این تیم داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، سید محمداحسان حسینی پس از تجربه بازی برای پرسپولیس، پدیده، آلومینیوم و نساجی مازندران تصمیم گرفت راهی خیبر خرم‌آباد شود و در روز آخر نقل و انتقالات با این باشگاه قرارداد امضاء کند تا دوباره روند خوبی را همراه با تیم جدیدش داشته باشد.

احسان حسینی درباره حضورش در خیبر خرم‌آباد گفت: از اینکه تیم خیبر رو انتخاب کردم و فرصت دوباره همکاری با آقای رضا مهاجری را به دست آوردم، واقعا خوشحالم. جای خیبر و یک نماینده از لرستان در لیگ‌برتر خالی بود که این انتظار به پایان رسیده و من هم خوشحالم در نخستین سال حضور این باشگاه دوست‌داشتنی در سطح اول فوتبال ایران، عضو تیم هستم.

او تاکید کرد: با تمام وجودم برای موفقیت و سربلندی خیبر تلاش می‌کنم و امیدوارم بهترین لحظات را در کنار هواداران و مردم خرم‌آباد داشته باشم و بهترین اتفاقات را برای این باشگاه رقم بزنیم. بی‌صبرانه منتظر دیدار با هواداران عزیز خیبر هستم.

مدافع 25 ساله جدید خیبر درباره کار با رضا مهاجری ابراز کرد: آقا رضا همیشه به من لطف داشتند و در پدیده زیر نظرشان کار کردم. وقتی دوباره پیشنهاد همکاری دادند، استقبال نمودم و با همکاری باشگاه نساجی توانستم رضایت‌نامه بگیرم و به این تیم بروم.

حسینی در مورد غیبت در بازی دیروز مقابل تراکتور ابراز کرد: من فقط یک جلسه با خیبر تمرین کرده بودم و طبیعی است که شرایط حضور در این دیدار را نداشتم، اما از هفته آینده می‌توانم بازی کنم.

خوشحالم دوباره با مهاجری کار می‌کنم؛/ حسینی: بی‌صبرانه منتظر بازی در تیم جدیدم هستم 2