شنبه 15 اردیبهشت 1403

خوشحالم شانس بردن سه‌گانه داریم / انریکه: اول دورتموند را ببریم، به رئال هم می‌رسیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خوشحالم شانس بردن سه‌گانه داریم / انریکه: اول دورتموند را ببریم، به رئال هم می‌رسیم

لوئیس انریکه حاضر نشد به سوالی در مورد اجتناب از برخورد با رئال در فینال لیگ قهرمانان مستقیم پاسخ بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی بعد از حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان و رسیدن به نیمه نهایی، در اوج روحیه به بازی برابر لیون رسیده است. 6 بازی دیگر باقیمانده و پاریس با تیم دوم در حالی که یک بازی کمتر نیز انجام داده، 10 امتیاز اختلاف دارد. پی اس جی را باید از حالا قهرمان لیگ دانست.

لوئیس انریکه در نشست خبری این بازی در مورد تغییر ذهنیت بازیکنان برای بازگشت به لیگ فرانسه گفت: «به یک ماه و نیم آخر فصل رسیده ایم و همه اهداف ما برآورده شده است، ما با اشتیاق زیاد و بسیار جدی کار می کنیم.»

پاسخ محکم به انتقادات: «من در واقع چیزی نمی خوانم. هیچی. بیش از ده سال است که مربی هستم و هر چیزی را در این حرفه تجربه کرده ام. من عاشق شوخی کردن در نشست های خبری هستم. از من انتقاد می شود ولی به کارم ادامه می دهم.»

میل به قهرمان شدن در اسرع وقت: «نه، نه واقعا. هیچ شرایط اضطراری وجود ندارد. هدف مثل همیشه است، دیر یا زود قهرمان لیگ یک شویم. ما فینال جام حذفی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را داریم و در همه جام ها رقابت می کنیم. هنوز باید چند بازی را ببریم تا در لیگ فرانسه قهرمان شویم.»

قدرت رهبری امباپه و صحبت با او: «هر چیزی در گفت‌وگو با بازیکنان و تیمم در رختکن باقی می‌ماند. بقیه سیرک رسانه هاست.»

آیا می‌خواهید از برخورد با رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا اجتناب کنید؟ «ابتدا باید دورتموند را حذف کنیم. ما در گروه مرگ با این تیم بودیم و حالا قرار است یک نیمه نهایی بسیار جذاب و سخت برابر هم داشته باشیم. مطمئن هستم که دورتموند هم مانند ما برای بازی در فینال مشتاق است. وقتی بالا برویم، به این سوال پاسخ خواهم داد.»

سه‌گانه احتمالی: «من به وضوح، پشت همین میز در روز معارفه‌ام، در مورد اینکه می خواهیم ماه آوریل شانس قهرمانی در همه رقابت ها را داشته باشیم، صحبت کردم. یک ماه و نیم مانده به پایان فصل، در همه مسابقات زنده هستیم و این هدف ما بود. ما در حال رسیدن به این هدف هستیم.»

خوشحالم شانس بردن سه‌گانه داریم / انریکه: اول دورتموند را ببریم، به رئال هم می‌رسیم 2