شنبه 31 شهریور 1403

خوشحالم که امروز کلین‌شیت هم کردیم / موسیالا: بایرن جلوی لورکوزن هم سراپا حمله است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خوشحالم که امروز کلین‌شیت هم کردیم / موسیالا: بایرن جلوی لورکوزن هم سراپا حمله است

جمال موسیالا بعد از برد 5-0 بایرن مقابل وردربرمن گفت بعید می‌داند تیم ونسان کمپانی مقابل تیمهای قوی سبک بازی‌اش را تغییر دهد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ بعد از پیروزی تاریخی و ماندگار 9-2 مقابل دینامو زاگرب در لیگ قهرمانان اروپا امروز به خانه وردربرمن رفت و بار دیگر با ارائه یک بازی سراسر تهاجمی موفق شد این حریف را هم 5-0 در هم بکوبد.

درحالیکه بایرن باید شنبه آینده در یک بازی دشوار و انتقامی به مصاف بایر لورکوزن، قهرمان فصل گذشته آلمان برود جمال موسیالا در مصاحبه بعد از بازی امروز گفت که سبک تهاجمی بایرن در مقابل لورکوزن تغییری نخواهد کرد.

موسیالا با اشاره به دو پیروزی درخشان مقابل دینامو زاگرب و وردربرمن و به ثمر رساندن 14 گل در این دو مسابقه گفت: "فاز تهاجمی ما در حال حاضر خیلی خوب است. در پرسینگ عالی هستیم و کلا زمانی که توپ را از دست می‌دهیم همه کارها را به بهترین شکل پیش می‌بریم".

ستاره جوان بایرن درباره وضعیت دفاعی بایرن گفت: "کلین‌شیت کردن در این بازی خیلی مهم بود چون ما این اواخر خیلی نتوانسته بودیم به کلین‌شیت برسیم. ما در حمله کیفیت بالایی داریم، در میانه میدان باثبات هستیم و این روزها واقعا از فوتبالی که بازی می‌کنیم لذت می‌بریم".

خبرنگار از موسیالا پرسید در بازی مقابل تیم قدرتمندی مقابل لورکوزن هم همینقدر تهاجمی بازی خواهید کرد؟ موسیالا گفت: "بله در روزهای پیش رو بازی‌های سختی در راه است. آیا مقابل لورکوزن همین طور بازی می‌کنیم؟ من نمی‌دانم برنامه و نقشه سرمربی چیست. ولی انتظار ندارم چیز زیادی تغییر کند".

از موسیالا درباره درخشش میشل اولیسه پرسیده شد که امروز دو گل زد و دو پاس گل داد: "اولیسه بازیکن درجه‌یکی است. ما همدیگر را خیلی خوب می‌فهمیم و زیاد صحبت می‌کنیم. هر چه بازی‌های بیشتری کنار هم باشیم درک متقابل‌مان بیشتر می‌شود. ولی او خیلی باکیفیت است".

ستاره جوان بایرن درباره انتقادهای تند دیتمار هامان گفت: "من همیشه آماده شنیدن انتقاد هستم. ولی مهم برایم این است که مربی چه می‌خواهد و هم‌تیمی‌هایم چه می‌گویند. تمرکزم روی خودم است و سعی می‌کنم بازی به بازی بهتر بشوم".

خوشحالم که امروز کلین‌شیت هم کردیم / موسیالا: بایرن جلوی لورکوزن هم سراپا حمله است 2