شنبه 15 اردیبهشت 1403

خوشحالی کلوپ از دیدار مجدد با سیتی

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
خوشحالی کلوپ از دیدار مجدد با سیتی

لیورپول برای دومین بار در یک هفته، این بار در نیمه نهایی جام حذفی، برای مصاف با منچسترسیتی آماده می شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، لیورپول و منچسترسیتی روز یکشنبه در لیگ برتر به تساوی 2-2 هیجان‌انگیزی دست یافتند که باعث شد سیتی یک امتیاز از رقیب خود جلوتر باشد. هر دو تیم از آن زمان تاکنون جایگاه خود را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تثبیت کرده اند و حالا در نیمه نهایی جام حذفی در ومبلی به مصاف هم می روند.

یورگن کلوپ پیش از دیدار با منچسترسیتی گفت: سیتی هفته گذشته واقعاً قوی بود و ما در بهترین حالت خود نبودیم، بنابراین من دوست دارم بازی جدیدی را ببینم که در آن در بهترین حالت خود باشیم. باید با دیدار با سیتی مانند یک فینال رفتار شود، ما باید این کار را انجام دهیم.

وی افزود: ومبلی زمین بزرگی است، بنابراین باید فضاهای زیادی را پوشش دهیم، زیاد بدویم و فاصله های زیادی را ببندیم، اما فکر می کنم این دیدار برای هر دو تیم خوب باشد. البته هر دو تیم از بازی آخر برای آنالیز استفاده خواهند کرد و ما خواهیم دید که چه تیمی بهتر از آن استفاده می کند.

لیورپول در تاریخ درخشان خود هفت بار جام حذفی را فتح کرده است، اما هرگز زیر نظر کلوپ که در سال 2015 سرمربی این تیم شد، به این قهرمانی نرسیده است. سرمربی لیورپول در پایان گفت: بدیهی است که تاکنون حتی به نیمه‌نهایی جام حذفی نرفتیم، بنابراین این اولین تجربه در نیمه‌نهایی در ومبلی است و می خواهیم از آن استفاده کنیم.

انتهای پیام