دوشنبه 9 مهر 1403

خوشحال به خانه می‌روم / به سیمئونه گفته بودم که به رئال گل می‌زنم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خوشحال به خانه می‌روم / به سیمئونه گفته بودم که به رئال گل می‌زنم

آنخل کوریا فاش کرد که قبل از ورود به زمین به سیمئونه قول گلزنی داده بود.

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم آرژانتینی با گل خود در وقت‌های تلف شده به رئال مادرید یک امتیاز تقدیم اتلتیکو کرد.

آنخل کوریا بار دیگر قهرمان اتلتیکو مادرید در وقت‌های اضافه شد، در این مورد در دربی مقابل رئال مادرید و با زدن گل تساوی. او در پایان بازی در مصاحبه با شبکه دازن گفت: «بعد از وقفه بازی در رختکن در مورد این موضوع صحبت کردیم که باید بیشتر به خودمان ایمان داشته باشیم، سعی کنیم بیشتر فوتبال بازی کنیم و عجول نباشیم. خیلی وقت‌ها می‌خواهیم زودتر به محوطه جریمه برسیم و کار را تمام کنیم ولی این اشتباه بود. می‌دانستیم که باید در مترهای آخر آرامش داشته باشیم، زیرا بازیکنان با کیفیت زیادی داشتیم تا بتوانیم این کار را انجام دهیم.»

کوریا در مورد گل دقیقه 95 خودش گفت: «امشب خوشحال به خانه می‌روم چون توانستم با یک گل کمک کنم از شکست فرار کنیم. در غیر این صورت برای ما بسیار ناراحت کننده بود. من از جایگاهی که در تیم دارم، آگاهم. قرار نیست کسی به شما چیزی تقدیم کند و می‌دانم که هرگز نباید تسلیم شوم. در اتلتیکو همه حامی من هستند و هم‌تیمی‌هایم به من ایمان دارند. می‌دانم که اگر 5 یا 10 دقیقه فرصت بازی داشته باشم، باید از آن به بهترین شکل استفاده کنم. قبل از ورود به زمین به سیمئونه قول داده بودم گل بزنم و خوشحالم این کار را انجام دادم. دیروز نیز با او حرف زدم و گفتم نیمکت نشینی کمی ناراحتم می‌کند و باعث می‌شود از نظر ذهنی چندان شرایط خوبی نداشته باشم ولی گفتم که هیچوقت کم نمی‌گذارم.»

کوریا در مورد حوادث وسط بازی که منجر به وقفه و تعلیق موقت بازی شد، گفت: «خوب نیست که این اتفاقات بیفتد، داور بهترین تصمیم را گرفت و به رختکن رفتیم و خوشبختانه شرایط آرام شد. صحنه‌های خوبی نبود و امیدوارم دیگر تکرار نشوند.»

خوشحال به خانه می‌روم / به سیمئونه گفته بودم که به رئال گل می‌زنم 2
خوشحال به خانه می‌روم / به سیمئونه گفته بودم که به رئال گل می‌زنم 3