شنبه 7 مهر 1403

خولین راه را بلد است / عنکبوت علیه رئال: از بین بردن هیولای سفید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خولین راه را بلد است / عنکبوت علیه رئال: از بین بردن هیولای سفید!

خولین آلوارز راه گلزنی به رئال مادرید را بلد است و می داند چطور می توان حریف کهکشانی را شکست داد.

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب دربی مادرید در متروپولیتانو برگزار می شود و این بازی یک شخصیت تازه وارد دارد: خولین آرائوخو. ستاره آرژانتینی در اولین دوئل خود برابر رئال و در اولین دقیقه وروردش به زمین در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا 23-2022 گلزنی کرد. او گل چهارم سیتی را وارد دروازه رقیب کهکشانی کرد. او ولی فصل قبل با سیتی برابر رئال حذف شد و گل نزد. گلزنی برابر سلتا ویگو روحیه او را برای دربی تقویت کرده است. خولین آلوارز این هفته به ESPN گفت: «این یکی از بهترین دربی های جهان است.»

و عنکبوت راه پیروزی، گلزنی و از بین بردن هیولای سفید را می داند. او این کار را در اولین فصل حضورش در اروپا انجام داد، اخولین این کار را با زدن گل چهارم در اتحاد انجام داد که به معنای حذف قهرمان فعلی مسابقات بود. این بازیکن آرژانتینی تنها یک دقیقه از ورودش به زمین می گذشت که توانست شکست رئال را سنگین تر کند. خولین در دوئل رفت در برنابئو که با تساوی به پایان رسید، حتی یک دقیقه هم بازی نکرده بود، اما پپ، کمتر از یک سال و نیم قبل، او را برای بازی برگشت در نظر داشت تا گلزنی کند، با این حال نمی‌دانست که رئال برای خولین به زودی تبدیل به دشمن اصلی خواهد شد. انتقال غافلگیر کننده او به اتلتیکو را در ابتدا کسی باور نداشت ولی با حضور هالند جالبی برای آرانیا (عنکبوت) نبود.

در اتلتیکو نیز با حضور سورلوث، کوریا و گریزمان به راحتی نمی توان در خط حمله سرخ و سفید ها قرار گرفت اما خرید 90 میلیون یورویی فردا شب برابر رئال فیکس بازی خواهد کرد. بازی فردا بهترین فرصت برای خولین است تا نشان دهد برای چه این سرمایه گذاری بزرگ روی او انجام شده است. او تاکنون دو گل برای اتلتیکو زده و به دنبال تکرار آن شب اتحاد این بار در متروپولیتانو است. موفق می شود؟ باید منتظر ماند.

خولین راه را بلد است / عنکبوت علیه رئال: از بین بردن هیولای سفید! 2
خولین راه را بلد است / عنکبوت علیه رئال: از بین بردن هیولای سفید! 3
خولین راه را بلد است / عنکبوت علیه رئال: از بین بردن هیولای سفید! 4