جمعه 30 شهریور 1403

خیال فونسکا برای دربی میلان راحت شد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خیال فونسکا برای دربی میلان راحت شد!

مایک ماینان، سنگربان مصدوم میلان مشکلی برای حضور مقابل اینتر در هفته پنجم سری آ نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته فوتبال اروپا، تیم‌های میلان و اینتر یکشنبه شب در دربی دلامادولینا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مصافی سرنوشت‌ساز برای پائولو فونسکا سرمربی پرتغالی روسونری که اگر قصد ادامه حضور روی نیمکت این تیم را دارد، مجبور به کسب نتیجه خوب مقابل رقیب همشهری قدرتمند میلان یعنی اینتر است.

در آستانه سه روز تا این بازی حساس و در تمرینات روز پنج‌شنبه میلان، مایک ماینان سنگربان فرانسوی روسونری که در جریان دیدار این تیم مقابل لیورپول دچار مصدومیت شده بود، حضور کاملی در تمرین گروهی تیمش داشت و پا به پای سایر نفرات تمرینات تاکتیکی را پشت سر گذاشت تا نشان دهد مشکلی برای همراهی میلان در بازی یکشنبه ندارد.

به گزارش گاتزتا دلو اسپرت، علاوه بر ماینان، لوکا یوویچ نیز بدون مشکل در تمرینات میلان حضور پیدا کرده و می‌تواند برای میلان مقابل اینتر به میدان برود و در دسترس پائولو فونسکا خواهد بود. هرچند به‌نظر می‌رسد با توجه به دوری چند هفته‌ای یوویچ از ترکیب میلان، این مهاجم صربستانی کار را مقابل اینتر از روی نیمکت آغاز کند. ضمن آنکه داوید کالابریا نیز که همانند ماینان مقابل لیورپول دچار مصدومیت شده بود، مشکلی برای بازی مقابل اینتر نخواهد داشت.

خیال فونسکا برای دربی میلان راحت شد! 2