دوشنبه 7 آبان 1403

خیبر خرم‌آباد 4- استقلال ملاثانی صفر / لیگ یک / فراز، طلسم 31 هفته‌ای را شکست

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خیبر خرم‌آباد 4- استقلال ملاثانی صفر / لیگ یک / فراز، طلسم 31 هفته‌ای را شکست

خیبر خرم‌آباد در هفته دوازدهم لیگ یک دست به کار بزرگی زد و موفق شد با 4 گل بر تیم شکست‌ناپذیر استقلال ملاثانی غلبه کند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فراز کمالوند که چند هفته ای است اوج گرفته و با برد مقابل بالانشینان جدول لیگ یک خود را به عنوان یک مدعی معرفی کرده‌اند، امروز هم در یک بازی حساس پیروزی ارزشمندی را به دست آوردند.

خیبر عصر امروز در ورزشگاه تختی خرم‌آباد از استقلال ملاثانی پذیرایی کرد که یک رکورد بی نظیر داشت، رکورد 31 هفته نباختن در مسابقات لیگ دسته اول. این رکورد اما توسط کمالوند و شاگردانش به مقتدرانه ترین شکل ممکن شکسته شد.

نماینده خرم آباد که در نیمه دوم این مسابقه با اخراج مهرداد هدایتیان ده نفره نیز شده بود، موفق شد 4 بار دروازه میهمان خود را باز کند و 3 امتیاز شیرین به دست آورد. برای خیبر در این مسابقه سینا حاتمی (دو بار)، حسین شهابی و بابا محمدی گلزنی کردند تا یک برد دلچسب برای نماینده خرم‌آباد حاصل شود.

شاگردان کمالوند با کسب این پیروزی 21 امتیازی شدند و در جدول رده بندی صعودی قابل ملاحظه خواهند داشت. اگر فعلا خیبر به رده سوم صعود کرده اما با توجه به کنار گذاشته شدن شهرخودرو از جدول مسابقات و کسر شدن امتیاز برد مقابل این تیم از فجرسپاسی و برخی تیم های دیگر نماینده خرم‌آباد با یک بازی کمتر در رده دوم و پشت سر شمس‌آذر قزوین قرار خواهد گرفت.

استقلال ملاثانی نیز 21 امتیاز باقی ماند اما اگر بابت برد مقابل شهرخودرو از این تیم هم امتیاز کسر شود، آنها 18 امتیازی می‌شوند و در جدول پایین‌تر خواهند آمد.