چهارشنبه 4 مهر 1403

خیرونا نمی‌گذارد بارسا نفس راحت بکشد (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خیرونا نمی‌گذارد بارسا نفس راحت بکشد (عکس)

خیرونا در هفته سی ام لالیگا در خانه‌اش به مصاف رئال بتیس رفت و موفق شد با نتیجه 3-2 به پیروزی برسد.

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا امروز در خانه خود میزبان رئال بتیس بود. پدیده این فصل لالیگا امیدوار بود با پیروزی در این مسابقه 65 امتیازی شده و فاصله‌اش با بارسای 67 امتیازی را به دو امتیاز کاهش دهد. با اینکه بازی تا پایان نود دقیقه با تساوی 2-2 در جریان بود استوانی در دقیقه 90+2 برای خیرونا گل سوم را به ثمر رساند تا یک پیروزی دراماتیک برای این تیم به دست آید.

طلسم دروازه‌ها در دقیقه 36 توسط آرتم دووبیک اوکراینی باز شد. خیرونا صاحب یک پنالتی شده و او با پای چپ دروازه بتیس را باز کرد. اما نیمه اول با برتری خیرونا به پایان نرسید و ویلیام خوزه با شوتی از راه دور در دقیقه 45+4 بازی را به تساوی کشاند.

در دقیقه 65 آرتم دووبیک دومین گل خود را به ثمر رساند و پاس پورتو را به گل دوم خیرونا تبدیل کرد. اما در دقیقه 76 ویلییان خوزه هم مثل او دبل کرد تا بازی دوباره به تساوی کشیده شود. در دقیقه 90+2 بود که کریستین استوانی سه امتیاز شیرین به حساب تیمش واریز کرد تا بازی با پیروزی 3-2 خیرونا به پایان برسد.

خیرونا با این سه امتیاز 65 امتیازی شد تا با اختلاف 2 امتیاز کمتر نسبت به بارسا در رتبه سوم قرار داشته باشد. به این ترتیب خیرونا به فشار آوردن بر بارسا ادامه می‌دهد. رئال مادرید با یک بازی کمتر نسبت به خیرونا و بارسا با 72 امتیاز در صدر جدول ایستاده است.

خیرونا نمی‌گذارد بارسا نفس راحت بکشد (عکس) 2
خیرونا نمی‌گذارد بارسا نفس راحت بکشد (عکس) 3
خیرونا نمی‌گذارد بارسا نفس راحت بکشد (عکس) 4