شنبه 31 شهریور 1403

داغ دیگری بر داغ ما اضافه شد؛ / مدیرعامل سپاهان: ما برای سقف بودجه فشاری نیاوردیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
داغ دیگری بر داغ ما اضافه شد؛ / مدیرعامل سپاهان: ما برای سقف بودجه فشاری نیاوردیم

مدیرعامل سپاهان پس از پایان مصاف با ملوان که با پیروزی شاگردان مورایس همراه شد درباره موضوعات مهمی صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی آذربایجانی، مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر حرف‌هایش را این‌طور با تسلیت درگذشت هوادار ملوان آغاز کرد: باز هم تسلیت می گویم بابت درگذشت آن هوادار. هیجانات فوق العاده تاثیر می‌گذارد و یکی از هواداران در حین بازی دچار عارضه قلبی شد و با وجود تلاش هایی که توسط پزشکی ملوان، مجموعه مستقر در ورزشگاه و بیمارستان ایشان به رحمت خدا رفتند. من مراتب تسلیت خودم را همان لحظه به ناخدا امینی عرض کردم. با همه دوستان و همکارانم هماهنگ کردم که در مراسم بعد کمک کنند تا تسلی خاطر خانواده ایشان و هوادارن خوب ملوان باشد.

ویدئو: 352821

او ادامه داد: واقعا حادثه تلخی بود. چیزی که به من از کادر درمان گفتند مسن بودند. باید در اعزام ها و همراهی ها خیلی مراقبت بشود. بازی ها هم خیلی هیجان انگیز است و هواداران خود ما هم دچار چنین عارضه هایی شدند. خیلی ناراحت شدیم. خیلی متاسفیم. امیدواریم هیچ هواداری اینطور نشود. ورزش برای سلامتی است. این اتفاقات باعث ناراحتی و غصه دار شدن می شود. ما خودمان هم داغدار مرحوم برزمهری دروازه بان بزرگ و پدر سپاهان بودیم که این داغی بر داغ ما بود. امیدواریم دیگر حداقل در مجموعه ورزشگاه که مکان شادی و جشن است شاهد چنین مسائلی نباشیم.

از آذربایجانی درباره کیفیت چمن ورزشگاه فولادشهر پرسیدند که نسبت به مصاف تیم ملی بهتر شده بود و همینطور تعامل با باشگاه ذوب آهن برای میزبانی در فولادشهر که او در واکنش به این سوال گفت: باشگاه ذوب آهن و سپاهان دو یار قدیمی هستند. ما 10،12 سال اینجا بازی کرده ایم و 5 قهرمانی اینجا داشته ایم. کارهای قراردادی و مالی انجام شده. ما میهمان آنها بوده ایم و امیدوارم خودشان هم موفق باشند. او درباره وضعیت ورزشگاه نقش جهان هم گفت: چمن دیگر قابل استفاده نبود و مجبور شدیم چمن را کامل جمع کنیم. خوشبختانه سیستم زه کشی، گرمایش و آبیاری آسیب جدی ندیده بود. که اگر آسیب دیده بود زمان و هزینه زیادی می برد. 30 سانت آبیاری کردیم. هر زمان بتوانیم به سرویس برگردانیم، این کار انجام خواهد شد. فکر می کنم آبان ماه باشد. مدیرعامل سپاهان در واکنش به افزایش سقف بودجه اینطور توضیح داد: من تلاش کردم قانون اجرا بشود. من دو نکته را دنبال کردم. یکی اینکه اگر امکانی در قانون هستند، استفاده بهینه بشود. ما دو ماه پیش درخواست کردیم که بند 7 قانون سقف بودجه مورد استفاده قرار بگیرد. این بند امکان استفاده از پاداش های آسیایی را دارد. این الان به درد ما میخورد وگرنه در آسیا نتیجه نخواهیم گرفت. دوم اینکه این دستورالعمل سه ساله است و قابل نظارت. ما بحث های قانونی را دنبال کردیم. ما اعتراضی درباره دیگران نکردیم و فشاری نیاوردیم. مجموعه هایی هستند که دوست ندارند شفافیت باشد. حرف زیاد داریم. دوست داریم هر اتفاقی بیفتد، روشن باشد. این مسائل تبعات دارد. خیلی دوست ندارم درباره این مسائل صحبت کنم. ما یاد گرفتیم به پیشکسوتان، به مجموعه های حاکمیتی و تصمیمات آنها احترام می‌گذاریم. او ادامه داد: کما اینکه تصمیمات متعددی توسط فدراسیون گرفته شده. این اولین تصمیم نیست. درباره بازیکنان خارجی و اضافه شدن سهمیه. درخواست کننده هیچ کدام از این ها ما نبودیم. هیچ جا اعتراض نکردیم. ما می خواهیم به قانون عمل شود و فیرپلی مالی به درستی اجرا شود تا به درستی قانون اجرا شود.

سوال پایانی از آذربایجانی درباره وضعیت دانشگر و یزدانی بود و او در واکنش به این موضوع بیان کرد: آقای دانشگر که بازی کردند. کمیته فنی باید تصمیم بگیرد درباره بازیکنان. ما محدودیت هایی داریم که باید تصمیمات درستی گرفته شود. این بازیکنان همه عزیزان ما هستند و به تیم تعصب دارند. امیدوارم بهترین تصمیم برای آنها گرفته شود.