چهارشنبه 4 مهر 1403

دامفرایس در اینتر می‌ماند؟/ تخفیفی در کار نیست؛ کار چلسی دشوار شد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دامفرایس در اینتر می‌ماند؟/ تخفیفی در کار نیست؛ کار چلسی دشوار شد!

اینتر قیمت فروش دنزل دامفرایس را 50 میلیون یورو تعیین کرده و حاضر به تخفیف دادن به چلسی برای فروش این بازیکن نیست.

به گزارش "ورزش سه"، یک سال پیش و بعد از انتقال اشرف حکیمی به پاری سن ژرمن بود که مدیران نراتزوری موفق به جذب دنزل دامفرایس، مدافع ملی پوش و هلندی با رقم 13.7 میلیون یورو از باشگاه آیندهوون شدند. اما بعد از سپری کردن یک فصل درخشان در سری آ و ارائه عملکردی بسیار خوب، قیمت او حداقل سه برابر شده و اینتر به راحتی حاضر به از دست دادن این مدافع ارزشمند نیست. دامفرایس در فصل گذشته در 33 بازی پنج گل زد و پنج پاس گل ارسال کرد تا یکی از بهترین خریدهای فصل لیگ ایتالیا لقب بگیرد.

باشگاه چلسی به دنبال خرید یک مدافع راست جدید است و آنها اخیرا برای توافق با اینتر برای جذب دنزل دامفرایس وارد عمل شده اند. پیشنهاد اول این تیم 25 میلیون یورویی به اضافه پاداش بود که مورد موافقت قرار نگرفته و نراتزوری حدود دو برابر این رقم را برای فروش مدافع هلندی خود می خواهد.

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، معتقد است با وجود زمان بسیار کم برای یافتن جایگزین قبل از شروع رقابت های فصل سری آ در تاریخ 13 آگوست، فروش دامفرایس با رقم پایین منطقی نیست و اینتر حاضر نشده زیر عدد 50 میلیون یورو برای توافق با چلسی اقدام کند. آبی های لندن در ابتدای پنجره نقل و انتقالات حاضر به فروش قرضی روملو لوکاکو به اینتر شدند و در این راه با آنها همکاری کردند، اما باشگاه ایتالیایی نمی خواهد مدافع هلندی خود را راحت از دست بدهد.

دامفرایس در اینتر می‌ماند؟/ تخفیفی در کار نیست؛ کار چلسی دشوار شد! 2