یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

دانشگاه شریف تخفیف 10 درصدی به اجاره بهای خوابگاه‌ها می‌دهد + جزئیات

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
دانشگاه شریف تخفیف 10 درصدی به اجاره بهای خوابگاه‌ها می‌دهد + جزئیات

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه شریف در اطلاعیه ای زمان و شرایط پرداخت اجاره بهای خوابگاهها را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است: با توجه به راه‌اندازی سامانه یکپارچه خدمات رفاهی دانشجویان به آدرس http://refah.swf.ir، تمامی دانشجویان مقاطع کارشناسی و دکتری ورودی 1398 تاکنون، و مقطع کارشناسی ارشد ورودی 1400 تاکنون، لازم است جهت ثبت نام خوابگاه ترم جاری و پرداخت اجاره...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه شریف در اطلاعیه ای زمان و شرایط پرداخت اجاره بهای خوابگاهها را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به راه‌اندازی سامانه یکپارچه خدمات رفاهی دانشجویان به آدرس http://refah.swf.ir، تمامی دانشجویان مقاطع کارشناسی و دکتری ورودی 1398 تاکنون، و مقطع کارشناسی ارشد ورودی 1400 تاکنون، لازم است جهت ثبت نام خوابگاه ترم جاری و پرداخت اجاره بهاء و بدهی‌های معوقه به آدرس اعلام شده مراجعه نمایند. در همین راستا دانشجویان جهت ورود به سامانه، به روش زیر اقدام نمایند:

1- در صورتی که برای اولین بار می‌خواهید وارد سامانه شوید نام کاربری شما، شماره ملی و برای دریافت رمز عبور از کلید (رمز عبور خود را فراموش کرده‌ام) استفاده نمایید.

2- دانشجویان ورودی 1402 مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ابتدا می‌بایست مقطع قبلی خود را در سامانه صندوق رفاه تسویه نموده و سپس اقدام به ایجاد مقطع جدید نمایند.

3- پس از ورود به سامانه در صورت داشتن بدهی، ابتدا معوقات خود را تسویه نموده، سپس از منوی خوابگاه کلید درخواست خوابگاه و اقامت جدید را زده تا ثبت نام ترم جاری انجام گردد.

4- پس از ثبت درخواست و تأیید کارشناس مربوطه، فرصت پرداخت اجاره بهاء ترم جاری با تخفیف 10 درصدی، تا 15 آبان ماه 1402 می‌باشد. 5- طبق قوانین صندوق رفاه دانشجویان، پرداخت اجاره بهاء در ابتدای هر نیم‌سال تحصیلی الزامی می‌باشد و برای اسکان نیم‌سال تحصیلی آتی و شرکت در لیست‌گیری و انتخاب اتاق سال آینده، پرداخت اجاره بهای هر دو نیمسال تحصیلی الزامی می‌باشد.