جمعه 21 اردیبهشت 1403

داورها همه علیه ما بد تصمیم می‌گیرند / لیورپول داور را هدف گرفت: این خطا اخراج داشت!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
داورها همه علیه ما بد تصمیم می‌گیرند / لیورپول داور را هدف گرفت: این خطا اخراج داشت!

لیورپولی ها از یک تصمیم جنجالی داوری در جریان بازی با وستهم خشمگین بوده و معتقدند لوکاس پاکتا باید اخراج می‌شد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از عملکرد داور دیدار این تیم مقابل وستهم عصبانی است و می‌گوید تصمیم نادرست داور در نتیجه تاثیرگذار بوده است. بازی دو تیم با تساوی 2-2 به پایان رسید.

لیورپولی‌ها می‌گویند در نیمه اول مسابقه لوکاس پاکتا از وستهم خطایی شدید و واضح روی الکسیس مک‌آلیستر انجام داد که بدون شک باید با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج می‌شد.

لیورپولی‌ها با انتشار تصاویر این درگیری بین دو بازیکن اشاره می‌کنند که پاکتا با بی‌مبالاتی تمام با کف کفش خود به شدت روی ساق پای مک‌آلیستر می‌کوبد و چنین صحنه‌هایی مدتها است در میادین فوتبال با کارت قرمز جریمه می‌شود.

لیورپولی‌ها از اینکه صحنه مورد اشاره حتی توسط وی‌ای‌آر بررسی نشد بیشتر عصبانی شده‌اند. در این صحنه داور تنها به نشان دادن کارت زرد به پاکتا اکتفا کرد و هر چه بازیکنان لیورپول در زمین اعتراض کرده و خواهان بررسی صحنه با وی‌ای‌آر شدند فایده‌ای نداشت.

حساب‌های هواداری لیورپول در شبکه‌های اجتماعی موج بزرگی علیه داور بازی راه انداخته و می‌گویند در این فصل لیورپول دائما با بی‌مهری داوران مواجه بوده است و این را باید یک روند دانست نه اتفاق‌های عادی. آنها برای مثال می‌گویند خطای پاکتا روی مک‌آلیستر عینا شبیه خطایی بود که اوایل فصل کرتیس جونز در بازی تاتنهام انجام داد و اخراج شد. بازی جنجالی‌ای که لیورپول معتقد است بدترین عملکرد داوری و وی‌ای‌آر در این فصل لیگ برتر بوده است.

داورها همه علیه ما بد تصمیم می‌گیرند / لیورپول داور را هدف گرفت: این خطا اخراج داشت! 2