دوشنبه 28 خرداد 1403

داویده زاپاکاستا:/ قهرمانی اروپا با آتالانتا زیباتر از قهرمانی با چلسی بود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
داویده زاپاکاستا:/ قهرمانی اروپا با آتالانتا زیباتر از قهرمانی با چلسی بود

داویده زاپاکاستا، بازیکن آتالانتا، می‌گوید قهرمانی در لیگ اروپا همراه این تیم ایتالیایی از نظر او زیباتر از قهرمانی با چلسی بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، داوید زاپاکوستا مدعی شد که قهرمانی در لیگ اروپا با آتالانتا در مقایسه با جامی که با چلسی در سال 2019 به دست آورد طعم متفاوتی دارد و بسیار زیباتر است.

آتالانتا روز چهارشنبه بایرلورکوزن شکست ناپذیر را در فینال لیگ اروپا شکست داد. تیم ایتالیایی در این بازی با هت‌تریک آدمولا لوکمن با نتیجه 3-0 تیم آلمانی را از پیش رو برداشت تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در حالی که این اولین جام برای بسیاری از بازیکنان و همچنین جان پیه‌رو گاسپرینی به عنوان مربی آتالانتا بود، زاپاکاستا قبلاً در فصل 19-2018 قهرمانی لیگ اروپا را در چلسی تجربه کرده بود.

او به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:"این لیگ اروپا طعم متفاوتی در مقایسه با قهرمانی در چلسی دارد. قهرمانی با آتالانتا بسیار دشوارتر بود، بنابراین بسیار زیباتر هم بود. الان فرصت جشن گرفتن با هواداران است اما می‌خواهیم فصل را به بهترین شکل به پایان برسانیم و مانند همیشه رقابت کنیم.

شاید تا زمانی که جشن کامل را با هوادارانمان در برگامو برگزار نکنیم، واقعاً متوجه کارهایی که کرده‌ایم نخواهیم شد. ما هنگام بازگشت از فرودگاه آن را چشیدیم، اما هفته آینده این فرصت را خواهیم داشت. که جشن بگیریم."

داویده زاپاکاستا:/ قهرمانی اروپا با آتالانتا زیباتر از قهرمانی با چلسی بود 2