چهارشنبه 13 تیر 1403

داوید رائوم: کی می‌ترسه، اسپانیا هیچ ترسی نداره!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
داوید رائوم: کی می‌ترسه، اسپانیا هیچ ترسی نداره!

داوید رائوم، ستاره آلمان، می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش از دیدار با اسپانیا در یک‌چهارم نهایی یورو هیچ ترسی ندارند.

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان تیم ملی آلمان از دیشب بعد از پیروزی 4-1 اسپانیا مقابل گرجستان متوجه شدند که در مرحله یک‌چهارم نهایی یورو باید مقابل یکی از ترسناک‌ترین تیمهای این تورنمنت به میدان بروند.

با این‌حال بازیکنان آلمان در مصاحبه‌های خود با لحنی طنز‌آمیز به سوالهای خبرنگاران درباره ترسیدن از دیدار با تیمی آماده مثل اسپانیا پاسخ دادند. به نظر می‌رسد این یک استراتژی رسانه‌ای از طرف آلمان است تا فضا را به نفع این تیم در دیدار مقابل اسپانیای آماده برگرداند.

بعد از آنکه یوشوا کیمیش در مصاحبه خود گفت اسپانیا از آلمان نگران‌تر است و آلمانی‌ها ترسی از دیدار با لاروخا نخواهند داشت جالب‌ترین واکنش به این سوال تکراری را داوید رائوم داشت.

امروز صبح داوید رائوم برای مراسم امضای پیراهن آلمان به یکی از فروشگاه‌های رسمی آدیداس رفته بود و در حاشیه این برنامه به سوال خبرنگاران پاسخ داد.

یک خبرنگار به شکست تحقیرآمیز 6-0 آلمان مقابل اسپانیا در لیگ ملتهای یوفا اشاره کرد ولی رائوم با خنده گفت:" خوب نگاه کنید؟ من دارم می‌لرزم؟ عرق ترس روی پیشانی‌ام نشسته؟ ما مدعی قهرمانی هستیم و می‌دانیم در یک تورنمنت حتما با حریفان بهتر روبرو می‌شویم. هیچ نگرانی‌ای در اردوی آلمان نیست".

داوید رائوم: کی می‌ترسه، اسپانیا هیچ ترسی نداره! 2