یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

دبیر فدراسیون: شمشیربازی ایران در انتخابات جهانی 6 نماینده دارد

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
دبیر فدراسیون: شمشیربازی ایران در انتخابات جهانی 6 نماینده دارد

علیرضا پورسلمان برای عضویت در کمیته داوران، عباس فاریابی برای عضویت در کمیته قوانین و رضا پیکرآرا برای عضویت در کمیته تجهیزات فدراسیون جهانی نیز سایر کاندیداهای فدراسیون شمشیربازی کشورمان در این انتخابات هستند.

دبیر فدراسیون شمشیربازی از معرفی 6 کاندیدا برای پست های مختلف فدراسیون جهانی خبر داد و گفت: این انتخابات ششم آذرماه در لوزان سوئیس برگزار خواهد شد که طی آن رئیس فدراسیون جهانی نیز مشخص می‌شود.

محسن وحدانی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: فضل‌الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی کشورمان برای عضویت در هیات اجرایی فدراسیون جهانی، انوش جهانی نایب رئیس فدراسیون برای عضویت در کمیته توسعه و گسترش فدراسیون جهانی و داود رضا شفاعت برای عضویت در کمیته پزشکی فدراسیون جهانی از جمله نفراتی هستند که در این انتخابات حضور دارند.

وی ادامه داد: علیرضا پورسلمان برای عضویت در کمیته داوران، عباس فاریابی برای عضویت در کمیته قوانین و رضا پیکرآرا برای عضویت در کمیته تجهیزات فدراسیون جهانی نیز سایر کاندیداهای فدراسیون شمشیربازی کشورمان در این انتخابات هستند.

علی‌شیر عثمانوف سرمایه‌دار نام آشنای روس برای چهارمین بار در این انتخابات حضور خواهد داشت و تنها گزینه برای ریاست فدراسیون جهانی است. وی از سال 2008 تاکنون رئیس فدراسیون جهانی شمشیربازی بوده‌است.

لینک کوتاه: asriran.com/003OzM