یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

دختران زابل قهرمان مینی فوتبال جام پرچم در سیستان‌و‌بلوچستان شدند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
دختران زابل قهرمان مینی فوتبال جام پرچم در سیستان‌و‌بلوچستان شدند

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان‌و‌بلوچستان گفت: دختران زابل قهرمان بزرگ‌ترین رویداد مینی فوتبال روستایی و عشایری جام پرچم در سیستان‌و‌بلوچستان شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ادهم کرد در گفت و گو با خبرنگار عصر هامون بیان کرد: رقابت‌های مینی فوتبال روستایی و عشایری جام پرچم در سیستان‌و‌بلوچستان در بخش بانوان با قهرمانی دختران خوش تکنیک زابل به خط پایان رسید.

وی افزود: این رقابت ها با حضور بیش از 10 هزار ورزشکار دختر و پسر روستایی و عشایری در قالب 900 تیم از شمال تا جنوب سیستان‌و‌بلوچستان با هم به رقابت پرداختند که در بخش بانوان 6 تیم به مرحله نهایی صعود کرده و در شهرستان زاهدان با یکدیگر پیکار کردند. مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: در فینال بزرگترین رویداد مینی فوتبال روستایی و عشایری جام پرچم در بخش بانوان، دو تیم قدرتمند روستای حیدرآباد زابل و روستای کوشک علیا هامون رو در رو هم قرار گرفته و در بازی جذاب و دیدنی، این دختران فوتبال بلد روستای گت زابل بودند که بر سکوی قهرمانی قرار گرفتند. وی ادامه داد: ورزشکاران مستعد شهرستان هامون به نایب قهرمانی بسنده کردند. کرد گفت: تیم دختران روستای محمد آباد بزی شهرستان مرزی میرجاوه مقام سوم و دختران ناهوک سراوان کاپ اخلاق را از آن خود کردند. وی خاطرنشان کرد: دختران فوتبالیست نخبه و با انگیزه روستای گت شهرستان زابل با این قهرمانی جواز حضور در رقابت‌های مینی فوتبال روستایی و عشایری جام پرچم کشور را کسب کردند. مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: در بخش آقایان نیز پسران مرزدار شهرستان میرجاوه نماینده سیستان و بلوچستان در رقابت‌های مینی فوتبال روستایی و عشایری جام پرچم قهرمانی کشور خواهند بود. انتهای خبر /