سه‌شنبه 3 مهر 1403

دراگائو غرق در هیجان است / گزارش زنده: پورتو صفر - اینتر صفر

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دراگائو غرق در هیجان است / گزارش زنده: پورتو صفر - اینتر صفر

در یکی از حساس‌ترین شب‌های فوتبال باشگاهی، پورتو در خانه به مصاف اینتر می‌رود.

به گزارش "ورزش سه" دیدارهای دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بار دیگر هیجان را در نزد علاقه‌مندان به فوتبال در سراسر جهان زنده کرده و تقابل تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و لایپزیگ از یک سو و دیدار پورتو و اینتر از سوی دیگر، فوتبال‌دوستان را تا بامداد چهارشنبه پای تلویزیون نگه خواهد داشت.

شاگردان پپ در شرایطی در خانه میزبان یاران گواردیول خواهند بود که در بازی رفت با نتیجه تساوی یک بر یک در آلمان متوقف شده و حالا به دنبال پیروزی برای صعود به جمع هشت تیم پایانی است.

در ورزشگاه دراگائو اما اوضاع متفاوت است. مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو و یارانش برای صعود از این مرحله محکوم به جبران شکست یک بر صفر در دیدار رفت خواهند بود و اینتر نیز پس از ناکامی در سری آ، سخت به دنبال پیشروی حداکثری در لیگ قهرمانان است و این موضوع به جذابیت‌های این دیدار خواهد افزود.

در ادامه با اتفاقات و حواشی این دو مسابقه همراه باشید؛ * گواردیولا با این ترکیب تیمش را به مصاف لایپزیگ فرستاده است؛ ادرسون، استونز، آکانجی، دیاز، آکه، رودریگو، گوندوغان، دی‌بروینه، برناردو سیلوا، گریلیش و هالند. * یازده بازیکن لایپزیگ برای خلق شگفتی در ورزشگاه اتحاد را این نفرات تشکیل خواهند داد؛ بلاسویچ، اوربان، هنریش، گواردیول، رام، هایدارا، لایمر، کمپل، فورسبرگ، زوبوسلای و ورنر.

* کونسیسائو برای بازی مرگ و زندگی در دراگائو این یازده ستاره را برگزیده است؛ کاستا، په‌په، کاردوسو، مارکانو، زایدو، گروییچ، اوریبه، استاکویو، گالنو، اوانیلسون و طارمی * هواداران اینتر برای خروج فاتحانه از جهنم دراگائو دلخوش به این بازیکنان هستند؛ اونانا، دارمیان، آچربی، باستونی، دمفرایز، بارلا، چالهانوغلو، مخیتاریان، دی‌مارکو، ژکو، مارتینز

امید اول گواردیولا برای عبور از سد تیم سخت‌کوش آلمانی، ارلینگ هالند خواهد بود.

بازیکنان اینتر آماده برای فتح دراگائو.

دراگائو غرق در هیجان است / گزارش زنده: پورتو صفر - اینتر صفر 2
دراگائو غرق در هیجان است / گزارش زنده: پورتو صفر - اینتر صفر 3
دراگائو غرق در هیجان است / گزارش زنده: پورتو صفر - اینتر صفر 4
دراگائو غرق در هیجان است / گزارش زنده: پورتو صفر - اینتر صفر 5