یک‌شنبه 15 مهر 1403

درخشش او غافلگیرم نکرد / ستایش ویژه زامورانو از طارمی: مثل یک بمب‌افکن

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
درخشش او غافلگیرم نکرد / ستایش ویژه زامورانو از طارمی: مثل یک بمب‌افکن

ایوان زامورانو، ستاره سابق اینتر، به شکلی ویژه از مهدی طارمی تمجید کرد و گفت او می‌تواند مردی تعیین کننده برای نراتزوری در فصل جاری باشد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته اینتر در یک بازی خانگی توانست تورینو را 3-2 شکست دهد. در دیداری که مارکوس تورام با زدن دو گل ستاره اول آن بود، مهدی طارمی بازی را از روی نیمکت شروع کرد ولی در نیمه دوم فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و یک بخت عالی هم داشت که در مقابل دروازه بان آن را از دست داد. واکنش عالی گلر تورینو روی ضربه طارمی مانع از ثبت اولین گل او در سری آ شد.

ایوان زامورانو، ستاره شیلیایی سابق اینتر، در مصاحبه با تلویزیون باشگاه در مورد طارمی حرف زد.

زامورانو گفت: «با بی‌تابی و اشتیاق زیادی منتظر تماشای بازی او بودم. طارمی بازیکن بزرگی برای پورتو بود و درخشش او من را غافلگیر نکرد. اینجا او لائوتارو و تورام را به عنوان رقیب مقابل خود می بیند ولی به محض اینکه فرصت پیدا کرد، شخصیت و قدرت بازی خود را در زمین نشان داد. طارمی همچنین می داند چگونه به هم تیمی هایش پاس گل بدهد. او مثل یک بمب افکن است. در زمین خوب حرکت می کند و یک نیروی کمکی بزرگ برای تیم محسوب می شود.»

زامورانو درپاسخ به این سوال که آیا طارمی سطح تیم را بالا می برد، گفت: «بله، قطعا. اینتر به همه بازیکنانش نیاز دارد. وقتی لائوتارو یا تورام نباشند، طارمی می تواند مرد تعیین کننده ای برای اینتر باشد. مهدی نشان داده که می تواند بازیکن بزرگی برای اینتر باشد. این یک فصل شلوغ است و اینزاگی باید یک چیز را بداند، اینکه به همه بازیکنانش دقایق لازم برای حضور در زمین را بدهد.»

درخشش او غافلگیرم نکرد / ستایش ویژه زامورانو از طارمی: مثل یک بمب‌افکن 2
درخشش او غافلگیرم نکرد / ستایش ویژه زامورانو از طارمی: مثل یک بمب‌افکن 3