یک‌شنبه 15 مهر 1403

درخشش ایرانی‌ها در امارات تکرار شد؛/ تقلید سردار - عزت از قایدی - قدوس!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
درخشش ایرانی‌ها در امارات تکرار شد؛/ تقلید سردار - عزت از قایدی - قدوس!

دو ملی‌پوش ایرانی شباب الاهلی در جریان پیروزی پُر گل مقابل بنی یاس درخشیدند.

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون که در سه هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر امارات فوق‌العاده کار کرده و چهار گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، در دیدار اخیرشان در این رقابت‌ها نتوانست دروازه العروبه را باز کند، ولی امشب در بازگشت دوباره به ترکیب تیمش برابر بنی یاس درخشان ظاهر شد و یک گل استثنایی به ثمر رساند.

شباب الاهلی در شرایطی که سردار آزمون را مثل همه بازی‌های لیگ برتر امارات در ترکیب و خط حمله داشت و سعید عزت‌اللهی را روی نیمکت می‌دید، از ساعت 16:40 امروز (به وقت ایران) در استادیوم اختصاصی باشگاه بنی‌یاس مقابل این تیم رده هشتمی قرار گرفت تا یکی از دیدارهای هفته پنجم را برگزار کند.

نیمه اول این بازی در حالی با نتیجه یک بر صفر به سود شباب الاهلی به پایان رسید که بنی یاس یک اخراجی داد تا کار یاران آزمون و عزت‌اللهی در نیمه دوم راحت‌تر شود و در دقیقه 50 به گل دوم برسند.

یوسف نیاکاته، مهاجم ملی‌پوش مالیایی بنی یاس، پس از زدن گل به خودی، اشتباهش را جبران کرد و در دقیقه 57 اختلاف را به حداقل رساند، اما سردار آزمون با نمایش درخشان و یک گل تماشایی کاری کرد تا خیلی زود دوباره شباب الاهلی با دو گل پیش بیفتد.

سردار آزمون که در دیدار اخیرشان در لیگ قهرمانان آسیا مقابل نسف قارشی ازبکستان غایب و استراحت کرده بود، در دقیقه 63 مسابقه امروز برابر بنی یاس پس از اینکه پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد، با یک سر توپ و دریبل بازیکن حریف و شوت روی پای استثنایی به طاق دروازه، گل سوم را به ثمر رساند.

ویدئو: 355145

در حالی که شباب الاهلی یک گل دیگر زده و بازی رو به پایان بود، سعید عزت‌اللهی پس از حضور تعویضی در زمین از دقیقه 56 توانست ضربه آخر را به بنی یاس بزند و در دقیقه 2+90 از روی نقطه پنالتی با فریب گلر حریف و شوت به سمت چپ، گلزنی کند.

سعید عزت‌اللهی که فصل قبل در 12 بازی دور برگشت لیگ برتر امارات دو گل به ثمر رسانده بود، امروز در دومین حضور تعویضی در این رقابت‌ها موفق شد دروازه بنی یاس را باز کند و گل پنجم شباب الاهلی را بزند.

ویدئو: 355154

شباب الاهلی در روز گلزنی سردار و عزت‌اللهی توانست به برتری 5 بر 1 مقابل بنی یاس دست پیدا کند تا پنجمین پیروزی متوالی، آنها را 15 امتیازی کند و موقتا در صدر جدول لیگ برتر امارات قرار بدهد.

آزمون و عزت‌اللهی در شرایطی توانستند برای پیروزی شباب الاهلی گلزنی کنند که دیروز هم در رقابت‌های لیگ برتر امارات، مهدی قایدی و سامان قدوس این کار را انجام دادند و هر کدام یک گل برای برتری کلباء به ثمر رساندند تا درخشش ایرانی‌ها در هفته پنجم لیگ برتر امارات جلب توجه کند.

درخشش ایرانی‌ها در امارات تکرار شد؛/ تقلید سردار - عزت از قایدی - قدوس! 2
درخشش ایرانی‌ها در امارات تکرار شد؛/ تقلید سردار - عزت از قایدی - قدوس! 3
درخشش ایرانی‌ها در امارات تکرار شد؛/ تقلید سردار - عزت از قایدی - قدوس! 4