یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

درخواست عجیبی که دوران حرفه‌ای زلاتان را تغییر داد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
درخواست عجیبی که دوران حرفه‌ای زلاتان را تغییر داد

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم افسانه‌ای سابق میلان، فاش کرد که درخواست عجیب آرسن ونگر، باعث شد که انتقالش به آرسنال انجام نشود.

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ در مورد گفت‌وگوی او با آرسن ونگر که باعث شد انتقال او به آرسنال در نهایت شکست بخورد، مصاحبه‌ای انجام داد.

مهاجم سوئدی 42 ساله حتی تا جایی پیش رفته که با پیراهن شماره 9 آرسنال عکس هم گرفته است.

ابراهیموویچ در سن 17 سالگی از تیم سوئدی مالمو در آستانه انتقال به شمال لندن بود. اما این انتقال پس از ملاقات او با آرسن ونگر در سال 2000 شکست خورد و یک سال بعد او به آژاکس پیوست. او برای مصاحبه با پیرس مورگان، هوادار آرسنال حاضر شد و در مورد دلیل اینکه چرا انتقال به آرسنال هرگز محقق نشد، صحبت کرد. او گفت: زمانی که جوان بودم، علاقه زیادی از سوی باشگاه‌های زیادی داشتم و یکی از آنها آرسنال بود.

من به دفتر آقای آرسن ونگر آمدم و این یک اتفاق بزرگ بود زیرا این بازیکنان را دیدم: برگکمپ، هانری، لیونگبرگ و ویرا. در پایان، او پیراهن شماره 9 آرسنال را به من داد و گفت: «ما می‌خواهیم بیایی و دو هفته به عنوان بازیکن تستی بازی کنی.» همه چیز خوب بود تا اینکه گفت باید بیایی و تست بدهی. من گفتم: «من این کار را نمی‌کنم.» و او پاسخ داد که باید بیایی و مدتی تستی بازی کنی.

دوباره گفتم: نه، نه، تو نمی‌فهمی، من تستی بازی نمی‌کنم. و همین بود، انتقال کنسل شد و من هرگز به آرسنال نرفتم.»

درخواست عجیبی که دوران حرفه‌ای زلاتان را تغییر داد 2
درخواست عجیبی که دوران حرفه‌ای زلاتان را تغییر داد 3