جمعه 14 اردیبهشت 1403

درخواست عجیب در آستانه قهرمانی نراتزوری / پیشنهاد میلیاردر فنلاندی: اینتر را به من بفروش!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
درخواست عجیب در آستانه قهرمانی نراتزوری / پیشنهاد میلیاردر فنلاندی: اینتر را به من بفروش!

یک کارآفرین فنلاندی از رئیس چینی اینتر خواست باشگاه را به او بفروشد. این کارآفرین گفت در ماه فوریه پیشنهادی رسمی به سونینگ ارائه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، توماس زیلیاکوس، یک کارآفرین ثروتمند فنلاندی امروز فاش کرد که مدتی پیش پیشنهادی رسمی برای مالک چینی باشگاه اینتر ارسال کرده و خواهان خرید باشگاه شده است. او از سونینگ، مالک چینی نراتزوری، خواست که با پیشنهادش موافقت کند.

زیلیاکوس در یک مصاحبه گفت در ماه فوریه پیشنهادی رسمی برای سونینگ ارسال کرده و تا یک قدمی معامله اینتر پیش رفته است. او خطاب به رئیس اینتر گفت:" وقت آن رسیده که مالک اینتر با فروش باشگاه موافقت کند. من در ماه فوریه پیشنهادی کامل و رسمی برای خرید 100 درصد سهام اینتر به آنها ارائه کردم و ما به معامله خیلی نزدیک بودیم". در حال حاضر ادعا می‌شود که با اینکه قرارداد مالکان چینی اینتر با شرکت اوک تری کاپیتال ماه آینده به پایان می‌رسد با اینحال کنترل باشگاه همچنان در دست ژانگ، رئیس چینی اینتر، خواهد ماند.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت می‌گوید مالک نراتزوری همچنان در حال مذاکره با شرکت سرمایه‌گذاری آمریکایی است. آنها همزمان با یک شرکت بریتانیایی در حال مذاکره هستند تا با دریافت وام از آنها خیال‌شان از بابت برطرف کردن مشکلات اقتصادی باشگاه راحت باشد.

اینتر به زودی رسما دومین قهرمانی خود در سری آ را در دوران ریاست ژانگ به دست می‌آورد. کافی است اینتر دوشنبه این هفته در دربی دلا مادونینا حریف همشهری‌اش میلان را شکست دهد تا برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شود.

درخواست عجیب در آستانه قهرمانی نراتزوری / پیشنهاد میلیاردر فنلاندی: اینتر را به من بفروش! 2