دوشنبه 7 آبان 1403

درخواست مشترک چند تیم دسته اولی از سازمان لیگ

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
درخواست مشترک چند تیم دسته اولی از سازمان لیگ

مدیران و مربیان چند تیم دسته اولی در تماس با سازمان لیگ خواهان نمونه گیری دوپینگ در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور شده اند.

به گزارش "ورزش سه"، این درخواست پیش تر به تنهایی از سوی باشگاه سایپا مطرح شده بود. با گذشته 10 هفته از رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور هنوز هیچ آزمایش دوپینگی از بازیکنان تیم های حاضر در این مسابقات گرفته نشده است!

18تیم در مسابقات لیگ یک حضور دارند که در پایان تیم های اول و دوم راهی لیگ برتر می شوند و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم سقوط خواهند کرد. این رقابت ها فردا وارد هفته یازدهم می شود. البته دیدار شهر خودرو در برابر خیبر خرم آباد به حالت تعلیق در آمده است و باید منتظر ماند و دید که آیا این تیم با سر و سامان به اوضاع خود می تواند، دوباره وارد جدول بازی ها شود یا خیر. از سویی به نظر می رسد با توجه به تاکید تیم ها در هفته یازدهم یا در هفته های آتی ماموران نادو در بازی های دسته اول حاضر می شوند و از بازیکنان تیم های دسته اولی تست دوپینگ خواهند گرفت. البته حضور ماموران نادو در فصل جاری همانند فصول گذشته پنهانی و بدون اطلاع رسانی قبلی خواهد بود.