دوشنبه 16 مهر 1403

دردسر جدید بارسا: ناراحتی یامال از فلیک

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دردسر جدید بارسا: ناراحتی یامال از فلیک

کادر فنی بارسلونا در تلاش است تا لامین یامال را برای تعویضش در دقایق پایانی بازی متفاعد کند اما او از این موضوع ناراحت است.

به گزارش "ورزش سه"، درخشش یامال در ترکیب بارسلونا در رقابت‌های فصل گذشته و همچنین در ترکیب تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا 2024 که با قهرمانی این تیم به پایان رسید در فصل جدید و تحت هدایت هانسی فلیک هم ادامه داشته و او یکی از بهترین بازیکنان بارسا در این فصل بوده است.

با این حال، دقایق طولانی حضور او در زمین با توجه به اینکه در یورو 2024 هم در بیشتر دقایق در ترکیب تیم ملی اسپانیا به میدان رفته بود و فرصت زیادی برای استراحت نداشت باعث نگرانی کادر فنی بارسا شده است. این احتمال وجود دارد که او در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر هم در هر دو بازی اسپانیا در ترکیب اصلی باشد و همین باعث شده است که فلیک تصمیم بگیرد به شیوه خودش به او استراحت بدهد.

این بازیکن در چند بازی اخیر بارسا در دقایق پایانی از زمین بیرون کشیده شد اما اسپورت مدعی شده است که این تصمیم به مذاق او خوش نیامده و باعث ناراحتی این ستاره جوان شده است. فلیک و دیگر اعضای کادر فنی در تلاش هستند که به او نشان دهند نیاز به استراحت دارد و بازی نکردن در این دقایق به سود او خواهد بود اما او این موضوع را درک نکرده و از این اتفاق ناراحت است چون دوست دارد در تمامی دقایق در زمین حاضر باشد.

یامال معتقد است که فیزیک و شرایطش نسبت به فصل گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است و این شرایط را دارد که 90 دقیقه در زمین حاضر باشد اما فلیک ترجیح می‌دهد که شرایطی را برای او فراهم کند که فرصت بیشتری برای استراحت داشته باشد.

دردسر جدید بارسا: ناراحتی یامال از فلیک 2