جمعه 15 تیر 1403

درست‌کار: شاگردانم روی تشک قهرمانی جهان کم‌کاری نمی‌کنند / تیم یک‌دست، یک‌دل و باانگیزه‌ای داریم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
درست‌کار: شاگردانم روی تشک قهرمانی جهان کم‌کاری نمی‌کنند / تیم یک‌دست، یک‌دل و باانگیزه‌ای داریم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: خوشبختانه تیم یک‌دست و باانگیزه‌ای داریم و همه با هم یک‌دل و یک‌صدا شده‌ایم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، پژمان درست‌کار، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان درباره اردوهای ملی‌پوشان اظهار داشت: با توجه به زمان کوتاهی که در اختیار داشتیم، تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا ملی‌پوشان را به بهترین فرم آمادگی جهت حضوری موفق در رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان برسانیم و هر آن چه که لازم بوده را انجام داده‌ایم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد عنوان داشت: خوشبختانه تیم یک‌دست و باانگیزه‌ای داریم و همه با هم یک‌دل و یک‌صدا شده‌ایم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. همه کشتی‌گیران علاوه بر آمادگی جسمانی، از نظر روحی و روانی هم در سطح بالایی قرار دارند و قطعا بر روی تشک مبارزه کم‌کاری نخواهند کرد و تا آخرین لحظه برای رسیدن به پیروزی با حریفان خواهند جنگید. درست‌کار در پایان گفت: روی نقاط ضعف و قوت کشتی‌گیران و حریفان‌شان کار کرده‌ایم و نسخه مناسبی به دست آن‌ها داده‌ایم که اگر دستورات فنی را به درستی بر روی تشک پیاده کنند، انشاالله نتایج رضایت بخشی به دست خواهد آمد. تا لحظاتی دیگر نیز ملی‌پوشان 4 وزن نخست به روی تشک خواهند رفت و از مردم کشورمان می‌خواهم تا برای موفقیت ملی‌پوشان دعا کنند تا نتایج خوبی رقم بخورد. انتهای پیام /